Ga naar inhoud


Inverto Scena 5 leverbaar.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Gast Invertist

De Scena 5 is, in ieder geval in Duitsland, leverbaar. De prijs daar is € 279.

Let op: het is een enkel-tuner HD ontvanger, met de mogelijkheid om via een USB-aansluiting als PVR te fungeren.

De (nog niet leverbare) Scena 9 moet een twin-tuner HD-PVR worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
Gast Discotrain

hmm goed nieuws.. heb hier de eerste type nog staan (3jaar oud)

met toen 80 Gb.. was een heel ding.. heb ttot op de dag vanvandaag nooit geen spijt gehad dat ik deze heb gekocht

wat een pracht apparaat.. maar zodra de HDMI PVR van de Inverto uitkomt tjah.. dan gaat deze naar boven.,,,,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist

Nou......., die is er nu dus!

Het is wel een enkel-tuner, met PVR (via USB: de HDD staat dus 7/7, 24/24 aan) optie. Er is geen communicatie met de PC, er is geen settingeditor.

We zijn allemaal erg benieuwd naar je ervaringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Zou er überhaupt een markt voor deze "helse" machine zijn?

Als ik zo de specificaties zie (of liever het gebrek aan mogelijkheden) kan ik er niet echt warm voor lopen, een ontvanger met enkele tuner PVR noemen lijkt mij iets overdreven.

Maar goed de eerste stappen naar de HD ontvanger door Inverto zijn gezet.

Wij wachten in spanning de firmware ontwikkelingen, support en eerste gebruikerservaringen af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist

Ik denk dat er, net zoals dat bij de SD-ontvangers het geval was en is, best een markt is voor een zapbox. De PVR-functionaliteit is een extraatje. Of je die ook gebruikt? De ext. HDD blijft wel 7/7 24/24 draaien!

Inmiddels is duidelijk geworden dat de eerste zending Scena's GEEN ethernetaansluiting heeft. Deze is fysiek niet aanwezig: het is dus niet een kwestie van een firmware update. Omdat er verder noch een seriële, noch een USB-b aansluiting is, is de enige mogelijkheid om met een PC te communiceren via een USB-stick/HDD (setting editor...).

En dat alles voor rond de €300!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist

Inverto (FTA) heeft door de uiterst klungelige wijze waarop de firmware ontwikkeld is em het doen van beloftes die niet nagekomen zijn, bij veel 7000 bezitters niet bepaald een vertrouwenspositie verworven. Dat zullen ook niet de Scena kopers worden. Overigens: er zijn ook veel tevreden 7000 gebruikers.

Verder is de Scena 5 een HD-ontvanger met slechts één tuner en verder bijzonder weinig mogelijkheden. Ik kan mij niet goed voorstellen dat veel mensen daar zo'n €300 voor over hebben. Wat de Scena, als (nu nog) enige HD ontvanger, wel schijnt te hebben is MediaHighWay ondersteuning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...