Ga naar inhoud


welke usb werkt wel niet of slecht?


dream-on

Aanbevolen berichten


Heb hier 4 verschillende in gebruik en die doen het gewoon allemaal.... (jetflash, kingston en reclamemateriaal)

Op dit moment een 2 gb reclameding van het werk erin en no problemo. Draait met picons en als backup van var en etc uit PLi.

 

Ik heb meer problemen met de plaatsing van die dingen. Ik heb de scartplug in gebruik voor audio/versterker en de dvi voor tv ...probeer dan maar eens zonder wrikken die stick te plaatsen...

 

In Pli gewoon formateren via menu

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Soulman
Ik heb meer problemen met de plaatsing van die dingen. Ik heb de scartplug in gebruik voor audio/versterker en de dvi voor tv ...probeer dan maar eens zonder wrikken die stick te plaatsen...

Gebruik eens een USB verlengkabeltje dat werkt perfect.

Grts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: guppje29
Of plaats je usb stick intern in de box daar zit ook een usb aansluiting namelijk.


De interne USB aansluiting is voor een dreamcrypt dongle en niet te gebruiken voor algemene USB apparaten zoals memory sticks.

Dreambox DM500 (2x), DM7000, DM7025 - MaxPlus HTS 2100S - T90 met 16 lnb - Triax 150 Prime Focus met BSC621-2 lnb - Fibo 120 op Jaeger HQ 1224 SMR-EL met Invacom SNF-031 lnb - Spaun switches.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...