Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik gebruik nog steeds de originele RSS feeds uit het downloadmenu van PLI. Nu heb ik steeds minder werkende feeds door veranderingen (veronica satellite, satplaza, sat4all etc werken niet meer of staan er niet meer in). Nu kan ik de feeds.xml wel aanpassen, maar ik heb er hier ook al een paar voorbij zien komen welke aangepast waren. Nu heb ik 2 vraagjes:

1. Heeft iemand voor mij een uitgebreide feeds.xml (vergelijkbaar met de standaard in PLI maar dan aangepast aan de laatste wijzigingen)

2. Zou iemand van PLI deze ook in de downloads kunnen zetten opdat iedereen van de nieuwe versie kan genieten?

Alvast bedankt

Geplaatst:
Origineel bericht van: Dream1975
Hallo,

Ik gebruik nog steeds de originele RSS feeds uit het downloadmenu van PLI. Nu heb ik steeds minder werkende feeds door veranderingen (veronica satellite, satplaza, sat4all etc werken niet meer of staan er niet meer in). Nu kan ik de feeds.xml wel aanpassen, maar ik heb er hier ook al een paar voorbij zien komen welke aangepast waren. Nu heb ik 2 vraagjes:
1. Heeft iemand voor mij een uitgebreide feeds.xml (vergelijkbaar met de standaard in PLI maar dan aangepast aan de laatste wijzigingen)
2. Zou iemand van PLI deze ook in de downloads kunnen zetten opdat iedereen van de nieuwe versie kan genieten?

Alvast bedankt

plaats hier maar een geupdate lijst incl de releasenotes van de wijzigingen, dan komt die online in de pli software management

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

ik wil er van het weekend wel even in duiken om e.e.a. aan te passen (tenzij iemand anders al een bruikbaar exemplaar heeft natuurlijk, voeg hem dan toe aan dit draadje).

Geplaatst:

Heb er toch nog even snel naar gekeken voor het voetbal, en hier is de versie van PLI aangepast.

Wijzigingen zijn:

Aangepast naar nieuwe URL:

Spits

Digitalfernsehen

SAT4ALL (werkt nog niet helemaal lekker, zie http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1514389#Post1514389)

Toegevoegd:

Geenstijl.nl

Diverse belgische nieuws feeds (voor onze zuiderburen)

Waar ik geen rss feed voor kon vinden was van Totaaltv (opvolger satellitemagazine). Als iemand er hier één voor weet hou ik me aanbevolen en maak ik graag een nieuwe versie. Ook als iemand nog een feed mist die algemeen is (dus geen lokale feeds) en standaard bij de downloadbare versie van PLI moeten zitten hou ik me aanbevolen.

feeds.zip

Geplaatst:
Origineel bericht van: Dream1975
Nogmaals hallo,

Ik heb nog een nieuwe versie gemaakt met daarbij de volgende toevoegigen:
- Totaal TV
- Satellitemagazine (was bij de vorige per ongeluk gewist)
- Satelliet forum

Gr. Menno

volgende heb ik gedaan

Citaat:

PLi DM800 NL en EN forum toegevoegd
Google nieuws verwijderd, gaf geen items
Tekstueel: Brabant met een t ipv d

staat bij de volgende serversync 22:45 online voor de PLi E1 images

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:
Origineel bericht van: hemertje

Google nieuws verwijderd, gaf geen items

Ik heb alle feeds getest en het werkte (ook Google). Misschien was het een tijdelijke storing van google.

Maar in ieder geval bedankt.
Geplaatst:

dit is mijn lijstje, heb ik de loop der jaren gespaard.

Misschien heb je er wat aan.

1x DM 8000HD Open-Pli 4.0 en 1x VU+ Ultimo 4K VTI
Wavefrontier T90 -  0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E -16E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
Sony 65XD8599 4K Android TV

Geplaatst:

Hallo Hemertje,

Als ik hem download wordt hij geplaatst in var/tuxbox/config en krijg ik een error. Als ik hem handmatig verplaats naar var/tuxbox/config/rss werkt het wel. Ik heb een DB7000. Ligt dit aan een instelling bij mij of is er een foutje geslopen bij het plaatsen van de feeds.xml?

Gr. Menno

Geplaatst:

Hierbij de 3e (en voorlopig laatste) versie.

Wijzigingen:

Toevoeging van diverse gidsen en sport links uit het bestand van Flugel.

Opmerkingen:

De gidsen geven soms een XML parse error. Dit komt niet omdat de RSS niet werkt maar omdat er bepaalde tekens in de feed staan die de RSS reader niet kan weergeven (misschien is hier een handige programmeur die dit op kan lossen, ik ben er zelf helaas niet zo handig in).

Harberri geeft nu ook een fout, maar die heb ik er in laten staan omdat de site het zelf niet doet (krijg een apache melding). Als de site is gefixt doet ie het dus weer.

Hemertje zou je deze ook in de PLI downloads willen plaatsen?

feeds.zip

Gast dreamboxsat
Geplaatst:

maar dan zo dat het ook werkt op een dm7000 .. zie ook vorige post!

Geplaatst:

Bedankt voor de update, ik was er zelf te lui voor, eeeh, ik bedoel natuurlijk dat ik er geen tijd voor had whistle .

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Geplaatst:

Tja, werken op de 7000....

Oké, ik krijg de lijst onderwerpen.....

maar zodra ik ze open, krijg ik:

eplaats door

OK, met een Gemini image, moet het Pli zijn?

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen