Ga naar inhoud


gemini 3.6.


dream-on

Aanbevolen berichten

CCcam al eens in debug gestart "CCcam -d"?

 

Draait CCcam wel ? heb je al eens gekeken met "ps -ef |grep CCcam*"

 

Ik heb 2.0.9 draaien op de DM800 met Gemini 3.60 zonder problemen !

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Henry IV
Origineel bericht van: rai
De WLAN optie zit nu ook in deze image. Maar als ik dit activeer met een Linksys stickje erin, dan krijg je de melding dat deze niet is gevonden. Helaas krijg je nu de ontvanger nooit meer terug naar de interne LAN poort. Die optie zit er niet op. Dus image er op nieuw in is de enige optie.


ik heb zelfde probleem er is geen Disable Wlan optie bij deze Image. and natuurlijk heb een Passende Wlan Stick maar wordt niet erkend.. moest weer Flashen.. ik denk dat Pli met een beter Image Komt.. en nog iets Discovery HD NL heeft nog steeds geen Geluid Met Cccam 8/9

blush
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier ook nog een SpeedTouch 121g Wireless USB Adapter liggen. Iemand enig idee wat voor chipset hier in zit? Gekregen bij zo'n KPN modem. Wil het wel proberen, maar geen zin om daarna weer te moeten gaan flashen. Wacht dan wel op de volgende release van gemini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[quote=Henry IVen nog iets Discovery HD NL heeft nog steeds geen Geluid Met Cccam 8/9

 

blush

 

Druk op audio en kies de taal (in dit geval is er maar één mogelijkheid) Dan gaat het geluid wel... had hetzelfde probleem bij sommige kanalen, en dit lost het probleem op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat houdt de funktie "interfaces" bij de Webif in? Ik weet dat je daar meer IP nummers kunt invullen maar onduidelijk is wat en wat de funktie ervan is.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Misschien een domme vraag.

Heb vandaag de 800pvr-s gekocht en gemini 3.6 erop gedaan.

Op mijn 600 kreeg ik als ik de blauwe knop induwde onder in de optie plugins(tools).

Hier kon ik vlc instellen en cccaminfo zien.

Weet iemand waar die optie nu zit?

cccam-info staat niet bij downloads van gemini server,moet ik deze apart installeren?

Alvast bedankt

Momenteel alleen DVB-T stick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: boeda
Oke,bedankt.
Gsub zie ik ook niet, kan ik deze via ftp overgooien zo ja waar en werkt die op de 800?


Ik gebruik altijd 2SUB, ik weet niet of je die bedoeld. Deze kun je downloaden via Blue-Panel --> Addons -->Download (Gemini Server). Ga naar de optie: Plugins-ipkg en daar vind je 2SUB. Gekke is alleen, je moet daar 2LANG downloaden om 2SUB te krijgen (en andersom). Je moet deze ipkg nog installeren door 1 stap terug te gaan, Manual Install --> ipkg Packages. Mocht je box hangen bij het installeren van deze ipkg (wat mij wel eens gebeurd), de box herstarten en dan zie je onder de bekende Spelletjes & Applicaties 2SUB erbij. Hier kun je precies instellen hoe je subtitles eruit moeten zien etc.

1x DM900 en 1xDM800

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ook dat is gelukt.

Heb er nog 1, op de 600 kon ik via internet explorer tv kijken je kon dan kiezen tussen vlc en webx-tv. Alleen webx-tv deed het bij mij. Nu met de 800 kan ik alleen rechts op dat tv icoontje klikken er opent dan een nieuw venster en dan kan pagina niet openen. Hoe los ik dit op om toch tv te kijken op mijn pc.

Ook met dreamstream zegt ie waarschijnlijk geen Web-if en met

dreamboxmanagersuite zegt ie wrong Ip en ik heb echt wel het juiste ip adres opgegeven.

Momenteel alleen DVB-T stick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...