Ga naar inhoud


[DM 7000] Gsub onder PLi® Iolite 2008 Edition


joobur

Aanbevolen berichten

Ik heb Gsub via softwarebeheer gedownload en geinstalleerd en Gsub aangevinkt bij te starten services maar er gebeurt niets. Bij de vorige Pli image werkt het perfect. Iemand een idee?

Dreambox 7000, Maxtor 120GB, Dream Beta 1.10 op flash, Pli Iolite op usb, Multytenne schotel, D-Link DWL810+ Ethernet to Wireless netwerkaansluiting

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Lottemans272
Heb je al geprobeerd een keer opnieuw te starten via de plugin?


Ja, dat werkt ook niet. Bij de vorige Pli versie zag ik ook bij een reboot de Gsub service opstarten. Nu gebeurt dat niet meer ondanks dat ik dit aangevinkt heb bij de te starten services.

Dreambox 7000, Maxtor 120GB, Dream Beta 1.10 op flash, Pli Iolite op usb, Multytenne schotel, D-Link DWL810+ Ethernet to Wireless netwerkaansluiting

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Probleem heb ik zelf ook ondervonden. Gsub werkt wel alleen je moet een goed gSUB.channels hebben.

Ik kan hem nu niet hier toevoegen, maar je kunt wel mijn zelf gemaakte Ppanel alhier downloaden. Hier is een optie aanwezig om de lijst te downloaden.

 

Succes,

Kazbek007

** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1),  Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor

 

Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is!
                          Zoek en gij zult vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kazbek007
Hoi,
Probleem heb ik zelf ook ondervonden. Gsub werkt wel alleen je moet een goed gSUB.channels hebben.
Ik kan hem nu niet hier toevoegen, maar je kunt wel mijn zelf gemaakte Ppanel alhier downloaden. Hier is een optie aanwezig om de lijst te downloaden.

Succes,
Kazbek007

Bedoel je dat GSub wel opgestart wordt, maar daarna er meteen mee stopt vanwege de gSUB.channels file? Ik wil wel kijken of we deze standaard kunnen laten installeren, maar ik heb eigenlijk totaal geen verstand van GSub.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dAF2000
Origineel bericht van: kazbek007
Hoi,
Probleem heb ik zelf ook ondervonden. Gsub werkt wel alleen je moet een goed gSUB.channels hebben.
Ik kan hem nu niet hier toevoegen, maar je kunt wel mijn zelf gemaakte Ppanel alhier downloaden. Hier is een optie aanwezig om de lijst te downloaden.

Succes,
Kazbek007

Bedoel je dat GSub wel opgestart wordt, maar daarna er meteen mee stopt vanwege de gSUB.channels file? Ik wil wel kijken of we deze standaard kunnen laten installeren, maar ik heb eigenlijk totaal geen verstand van GSub.


Ik zie Gsub helemaal niet opstarten terwijl dat bij de vorige Pli wel gebeurde. Dan kwam er een tekst in beeld. Het lijkt wel of het vinkje bij te starten services niet werkt. Ik zal eens kijken naar de Gsub channel list. Bij de vorige Gsub heb ik daar eigenlij nooit op gelet.

Dreambox 7000, Maxtor 120GB, Dream Beta 1.10 op flash, Pli Iolite op usb, Multytenne schotel, D-Link DWL810+ Ethernet to Wireless netwerkaansluiting

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem gewoon gewoon erop gezet via download menu, in menu aangezet service starten en via de geel knop alles ingesteld zoals taal dutch en mijn root wachtwoord en mijn poort nummer.

Daarna restart gedaan van mijn dreambox, en bij boomerang krijg ik gewoon nl onder titel, bij extreme sports ook, geen enkel probleem hier.

 

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: michel130
Ik heb hem gewoon gewoon erop gezet via download menu, in menu aangezet service starten en via de geel knop alles ingesteld zoals taal dutch en mijn root wachtwoord en mijn poort nummer.
Daarna restart gedaan van mijn dreambox, en bij boomerang krijg ik gewoon nl onder titel, bij extreme sports ook, geen enkel probleem hier.


Precies zoals michel130 aangeeft, zo zou het moeten werken in PLi. Bij op mijn DM7000 in ieder geval. Buiten het feit dat ik een aangepaste gSUB.channels lijst heb.

Groet,
Kazbek007

** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1),  Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor

 

Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is!
                          Zoek en gij zult vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...