Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast NDS4Ever
Geplaatst:

Op NGC HD AC3 en MPG geluid. Wellicht binnenkort ook op Discovery HD?

Geplaatst:

Citaat:
en is't met CCcam 2.10 voorbij

we zaten toch pas bij 1.09?

of heb ik iets gemist.....

grtz arie

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Geplaatst:
Origineel bericht van: arie kanarie
Citaat:

Nee hoor je mist nik, je zit er gewoon naast.
We werken nu met cccam-2.0.9

Grts.
Geplaatst:
Origineel bericht van: arie kanarie
Citaat:

ik bedoel dat het met de mieuwe 2.10 misschien opgelost is.

Gast dreamer2004
Geplaatst:

Probeer maar eens met de scam 3.29a-cam!! En je hebt geluid!!!!

Ik werk met Nabilo, zeer stabiel!!

Geplaatst:

vandaag een email gekregen naar aanleiding van dit probleem.

We hebben uw probleem even aangekaart bij onze technische dienst en die van ons zusterbedrijf CanalDigitaal.

Daarbij is nu gebleken dat er bij een beperkt aantal HD-ontvanger inderdaad een probleem is met het geluid van de Discovery HD sinds de toevoeging van Dolby 5.1. Onze eigen Philips HD DSR 7121/7122 heeft dat probleem niet, en voor de meeste andere ontvangers werd door de producent ondertussen reeds een nieuwe firmware versie uitgebracht die dit probleem oplost. We raden u dus aan de laatste nieuwe firmware versie in te laden op uw ontvanger. Slaagt u daar zelf niet in, neemt u best even contact op met de verkoper van het toestel of rechtstreeks met de producent ervan.

Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest. Mocht u hier nog verdere vragen over hebben, kan u daarmee steeds terecht op www.tv-vlaanderen.be/vragen, of op onze consumentenlijn op het nummer 02 / 403 03 33. Onze medewerkers helpen u daar graag persoonlijk verder!

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: gerritvogels2
Met CCcam geen geluid met een andere emu wel. Er zit dan nog steeds de zelfde software in het apparaat.

Is CCcam géén software dan? :D

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Natuurlijk is dat software, maar lees eerst eens het bericht waar ik op reageer. Het is het bericht van digitaal kijker, en hij heeft het over ik siteer "We raden u dus aan de laatste nieuwe firmware versie in te laden" daar heb ik het over en CCcam is geen firmware.

Gerrit

Geplaatst:

het is TVV die dit zo noemt dat het probleem kan opgelost worden met een firmware,

ik weet zelf veel beter dat ik met m'n DB800 en CCcam geen firmware update kan toepassen.

maar die van TVV weten meestal niet hoe het probleem zich stelt of welke box het is,

als je geen goedgekeurde hebt spreken ze direct dat je maar een goedgekeurde moest kopen.

ik wil alleen aantonen dat ik dit bovengaande bericht kreeg op melding dat ik niet de enige ben met dit probleem en er nog veel dit vaststellen,

het vorige antwoord staat hier normaal ook op het forum van TVV.

het is gewoon het feit dat er langs CD/TVV kant ook iets veranderd is die door sommige boxen niet kan ervaren worden of ontvangen worden.

heb nog geluid gehad via de zender sinds begin dat ik m'n box heb,nu al bijna 4 weken met CCCam 2.0.9,

dus dat het aan CCcam versie alleen ligt is ook niet juist.

maar of CD/TVV dit gaat toegeven dat ze iets hebben veranderd is een andere vraag.

heb er nu CCCam 2.0.8 opzitten en gemini 3.60 en heb nog steeds geen geluid op die zender.

dus een andere versie is ook geen oplossing van CCcam,en speciaal voor die zender een andere cam beginnen gebruiken zie ik ook niet zitten.

TVV/CD moet dit maar oplossen en de groep die werkt aan CCcam.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Konig FTA20

Geplaatst:

dat had ik niet gezegd hé,dat was TVV die dat zei dat het een firmware probleem is.

kan enkel maar posten wat ze mij via mail hebben verteld.

Konig FTA20

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen