gerritvogels2 Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Nog steeds geen geluid op DiscoveryHD heb de laatste Nabilo erin zitten. Is hier al een oplossing voor? Gerrit
Gerard 76 Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Misschien wordt er nu wel druk aan gewerkt en is't met CCcam 2.10 voorbij.
Gast NDS4Ever Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Op NGC HD AC3 en MPG geluid. Wellicht binnenkort ook op Discovery HD?
pendragon1 Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Als ik mgcamd gebruik ipv cccam heb ik wel geluid op Discovery HD. 1x DM900 en 1xDM800
arie kanarie Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Citaat: en is't met CCcam 2.10 voorbij we zaten toch pas bij 1.09? of heb ik iets gemist..... grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
mobieltje Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 Origineel bericht van: arie kanarie Citaat: en is't met CCcam 2.10 voorbij we zaten toch pas bij 1.09? of heb ik iets gemist..... Nee hoor je mist nik, je zit er gewoon naast. We werken nu met cccam-2.0.9 Grts.
Gerard 76 Geplaatst: 22 juni 2008 Geplaatst: 22 juni 2008 Origineel bericht van: arie kanarie Citaat: en is't met CCcam 2.10 voorbij we zaten toch pas bij 1.09? of heb ik iets gemist..... ik bedoel dat het met de mieuwe 2.10 misschien opgelost is.
Gast dreamer2004 Geplaatst: 22 juni 2008 Geplaatst: 22 juni 2008 Probeer maar eens met de scam 3.29a-cam!! En je hebt geluid!!!! Ik werk met Nabilo, zeer stabiel!!
digitaal kijker Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 vandaag een email gekregen naar aanleiding van dit probleem. We hebben uw probleem even aangekaart bij onze technische dienst en die van ons zusterbedrijf CanalDigitaal. Daarbij is nu gebleken dat er bij een beperkt aantal HD-ontvanger inderdaad een probleem is met het geluid van de Discovery HD sinds de toevoeging van Dolby 5.1. Onze eigen Philips HD DSR 7121/7122 heeft dat probleem niet, en voor de meeste andere ontvangers werd door de producent ondertussen reeds een nieuwe firmware versie uitgebracht die dit probleem oplost. We raden u dus aan de laatste nieuwe firmware versie in te laden op uw ontvanger. Slaagt u daar zelf niet in, neemt u best even contact op met de verkoper van het toestel of rechtstreeks met de producent ervan. Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest. Mocht u hier nog verdere vragen over hebben, kan u daarmee steeds terecht op www.tv-vlaanderen.be/vragen, of op onze consumentenlijn op het nummer 02 / 403 03 33. Onze medewerkers helpen u daar graag persoonlijk verder! Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
gerritvogels2 Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Geplaatst: 24 juni 2008 Ik heb het over geen geluid op een DM800. Met CCcam geen geluid met een andere emu wel. Er zit dan nog steeds de zelfde software in het apparaat. Gerrit
Henksat Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 Origineel bericht van: gerritvogels2 Met CCcam geen geluid met een andere emu wel. Er zit dan nog steeds de zelfde software in het apparaat. Is CCcam géén software dan? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
gerritvogels2 Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Geplaatst: 24 juni 2008 Natuurlijk is dat software, maar lees eerst eens het bericht waar ik op reageer. Het is het bericht van digitaal kijker, en hij heeft het over ik siteer "We raden u dus aan de laatste nieuwe firmware versie in te laden" daar heb ik het over en CCcam is geen firmware. Gerrit
digitaal kijker Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 het is TVV die dit zo noemt dat het probleem kan opgelost worden met een firmware, ik weet zelf veel beter dat ik met m'n DB800 en CCcam geen firmware update kan toepassen. maar die van TVV weten meestal niet hoe het probleem zich stelt of welke box het is, als je geen goedgekeurde hebt spreken ze direct dat je maar een goedgekeurde moest kopen. ik wil alleen aantonen dat ik dit bovengaande bericht kreeg op melding dat ik niet de enige ben met dit probleem en er nog veel dit vaststellen, het vorige antwoord staat hier normaal ook op het forum van TVV. het is gewoon het feit dat er langs CD/TVV kant ook iets veranderd is die door sommige boxen niet kan ervaren worden of ontvangen worden. heb nog geluid gehad via de zender sinds begin dat ik m'n box heb,nu al bijna 4 weken met CCCam 2.0.9, dus dat het aan CCcam versie alleen ligt is ook niet juist. maar of CD/TVV dit gaat toegeven dat ze iets hebben veranderd is een andere vraag. heb er nu CCCam 2.0.8 opzitten en gemini 3.60 en heb nog steeds geen geluid op die zender. dus een andere versie is ook geen oplossing van CCcam,en speciaal voor die zender een andere cam beginnen gebruiken zie ik ook niet zitten. TVV/CD moet dit maar oplossen en de groep die werkt aan CCcam. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
gerritvogels2 Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Geplaatst: 24 juni 2008 Maar met Scam 3.29A wel geluid dan zou je toch redeneren dat het niks met de firmware te maken heeft die blijft n.l het zelfde en de ontvanger is niet goedgekeurd. Gerrit
digitaal kijker Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 dat had ik niet gezegd hé,dat was TVV die dat zei dat het een firmware probleem is. kan enkel maar posten wat ze mij via mail hebben verteld. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen