Ga naar inhoud


[800] al 3 weken ruim weg tot ie kapot is


Gast t703

Aanbevolen berichten

de dreambox 800 wie vanaf het begin af aan al meteen kapot was

ben ik nu al meer dan 3 weken kwijt voor reparatie zelf ben ik hem al meer dan 4 weken kwijt

af gelopen donderdag nog na de winkel gebeld waar ik hem gekocht heb daar kreeg ik van te horen dat er onderdelen van besteld waren de dreambox licht bij dreaml... ik vindt het een slechte service dat dreaml... niet gewoon een nieuwe dreambox na de winkel stuurt waar ik de box gekocht heb

nog geen dag plezier gehad er van

als de dreambox 800 terug is dan biedt ik hem meteen te koop aan

ik heb er geen goed gevoel meer van zo,n box waar al volop in gebraden is van binnen

zijn er nog meer mensen wie zo,n service hebben mee gemaakt

dan hoor ik het graag

Link naar reactie
Delen op andere sites


Was zelf 1 van de eerste welke een DM800 in het bezit had. Ik vind het een geweldige box. Mijn tuner is ook handmatig gemod :-) maar heb hier (gelukkig) nog geen problemen van ondervonden. Ik snap dat je gefrustreerd bent betreffende het feit dat je box al zolang weg is, maar ik denk dat het te kort door de bocht is om daarom de DM800 maar af te schrijven. Ik hoop dat je box snel terugkomt.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee hij heeft wel een punt ,want ze kunnen ze niet eens leveren laat staan dat ze de onderdelen op voorraad hebben.

als je zo'n box op de markt zet moet hij volop te leveren zijn klaar.

gr.Vmax

 

Toshiba 42WL67Z lcd ,DM800 openPLI ,DM500+ openPLI, kaart huh waarvoor?, Archsat DJ70 x 7 lnb's x Vantage 8-1

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor mij is de pret er af het is geen dreambox dan meer maar een braadbox

de dreambox van mij was vanaf het begin all niet goed

bij elke keer dat ik hem aan zetten stond er in het display

error

dan moest ik weer meer dan een half uur wachten tot hij weer op starte maar dat was binnen enkele dagen dat hij niet meer opstarte en bleef alleen maar error in het display staan hoe lang dat ik ook wachten tot ik een ons weeg was hij nog niet meer opgestart ik heb geen goed gevoel meer over de tinbak als ik hem ooit nog terug krijg ik vindt als hoofd importeur van dreambox nederland en er zijn van begin af aan al zo,n problemen met de box dan had ik wel een andere service verwacht in plaats van bak en braad in een splinternieuwe box misschien iets voor kassa om een koude douche te geven meer zijn ze in mijn ogen niet waard en dat heeft niets met kwaad te maken het gaat over dat je zo wordt behandelt ik zeg er voor de rest niets meer over

anders wordt ik nog echt boos over de manier van doen punt uit ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je geeft aan dat je hem nog niet terug hebt.... hoe weet je dan dat hij vol tin zit en dat het een braadbak is ???

 

Misschien hebben ze gewoon een nieuw moederbordje gestoken, een nieuwe tuner of krijg je straks TOCH een gans nieuwe.....

 

Waar ik het wel mee eens ben is dat het zeer vervelend is dat je je box zolang kwijt bent EN dat ze er nu gewoon niet genoeg hebben om te leveren, wat waarschijnlijk allemaal samenhangt.

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar dan ze waren meteen uit verkocht de braadboxen 800

ik vindt dat je de schuld bij de importeur moet zoeken

ik neem aan dat ie getest is van te voren omdat er al meteen

all modeficatie is in gebraden zoals ik overal had gelezen

dan is de braadbox toch er na nog getest is met de ogen dicht denk ik of helemaal niet gekeken of ie na de modeficatie het nog wel goed deed maar de braadboxen moesten gauw verkocht worden want ze stonden al te lang opgestapeld

als ie terug komt ben ik de eerste wie hem te koop aan biedt op dit forum of hij nou goed werkt of niet ik hoef geen braadbox 800 meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

een moederboardje en tuner vervangen

wat denk je dat er dan nog over blijft van het boxje

een dreambox met een voeding dat is alles

vindt je het zelf dan niet dat je beter een

nieuwe kunt geven in plaats van een op geraapte

onderdelen bak

het wordt gewoon een spitdoos dus

als ze hem goed getest hadden dan had ik dit

probleem niet gehad over de braadbox

Link naar reactie
Delen op andere sites

We lezen het wel op het forum dan met een tekoop topic..

 

Ik snap je frustraties maar naar mijn mening ga je iets te kort door de bocht..

Leveringsproblemen zijn er inderdaad hoewel ik er pas nog eentje opgepikt heb.

 

Een kleine modificatie op de tuner wil niet ineens zeggen dat het een braadbak is die niet getest is hé, als er achteraf toch problemen mee zouden zijn dan is die tuner ook zo weer geswapped.

 

Hier had ik ook onmiddelijk het rebootprobleem, ik had ook al een eerste indruk van oei.. deze gaat terugmoeten ! maar naar de nabilo v2 en ondertussen de gemini 3.60 loopt alles zoals op de 600.

 

Ik denk dat je er toch nog spijt van gaat hebben als je hem wegdoet! why not give him a second chance? haha

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: t703
de dreambox 800 wie vanaf het begin af aan al meteen kapot was
ben ik nu al meer dan 3 weken kwijt voor reparatie zelf ben ik hem al meer dan 4 weken kwijt
af gelopen donderdag nog na de winkel gebeld waar ik hem gekocht heb daar kreeg ik van te horen dat er onderdelen van besteld waren de dreambox licht bij dreaml... ik vindt het een slechte service dat dreaml... niet gewoon een nieuwe dreambox na de winkel stuurt waar ik de box gekocht heb
nog geen dag plezier gehad er van
als de dreambox 800 terug is dan biedt ik hem meteen te koop aan
ik heb er geen goed gevoel meer van zo,n box waar al volop in gebraden is van binnen
zijn er nog meer mensen wie zo,n service hebben mee gemaakt
dan hoor ik het graag


Defecte tuners,zijn op dit moment niet door dream te leveren(mocht dit de storing zijn).
Reparatie op dreamboxen is meestal maanden wachten,zeker als de garantie eraf is.
Je moet er wat voor over hebben om een dreambox te bezitten.
Zolang er aan gewerkt wordt is er verder geen keuze,in garanties staan geen vastgestelde termijnen waneer iets klaar moet zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies! Werk zelf in een a/v zaak en zie regelmatig dat een ontwerpfout opgelost wordt met een kleine handmatige ingreep. Laatst bij een bepaalde serie LCD TV's nog gezien dat er handmatig een mod in de voedingssectie werd gemaakt. Persoonlijk vind ik dat geen probleem en het mag ook gewoon conform de garantietermen er wordt immers een werkend product afgeleverd met dezelfde functionaliteit als bij initiering van de verkoop.

 

Maar nogmaals ik hoop echt dat je DM800 snel terugkomt en dat je hem iig nog even een weekje de kans geeft :-) persoonlijk denk ik dan dat je echt meteen verkocht bent ;-) Succes ermee!

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jacksparrow
Precies! Werk zelf in een a/v zaak en zie regelmatig dat een ontwerpfout opgelost wordt met een kleine handmatige ingreep. Laatst bij een bepaalde serie LCD TV's nog gezien dat er handmatig een mod in de voedingssectie werd gemaakt. Persoonlijk vind ik dat geen probleem en het mag ook gewoon conform de garantietermen er wordt immers een werkend product afgeleverd met dezelfde functionaliteit als bij initiering van de verkoop.

Maar nogmaals ik hoop echt dat je DM800 snel terugkomt en dat je hem iig nog even een weekje de kans geeft :-) persoonlijk denk ik dan dat je echt meteen verkocht bent ;-) Succes ermee!

Hoi Jack mogen wij weten welke lcd toestellen dat waren ?

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil de rollen wel om draaien eens kijken of jij na 1 dag al een kapotte braadbox hebt en dan misschien maar maanden lang wachten tot ie weer gemaakt is ik ben tenslotte wel dik 400 euro kwijt waar ik nog geen dag plezier van heb gehad en dan maar afwachten wanneer er weer een keer goed nieuws komt dat ik een nieuwe krijg of dat ie gemaakt is ze kunnen van mij bij dreaml...

de boom in gaan met de slechte service en dealerschap wat ze met dream multimedia hebben

ik denk dat ik hem nu maar vast te koop aan biedt op dit forum

en dan de bieders maar laten wachten ik denk dat ze met mijn braadbox niet blij zijn hoe ik handel er mee op die manier hoe ik hem dan te koop aan biedt maar ik kap hier mee dit blijft een eindeloos verhaal op dit forum ik heb mijn zegje gedaan wat ik van de service vindt zwaar klooten zolang als de braadbox nog niet te koop staat is ie nog steeds niet in mijn bezit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet er wat voor over hebben om een dreambox te bezitten.

 

Daar ben ik het dus absoluut niet over eens je mag gewoon verwachten dat ze dat snel en adequaat behandelen en dan ook alles in het werk stellen om hem zo snel mogelijk een gemaakt/en of nieuwe dreambox moeten leveren het is en blijft wat dat betrefd geen goed bedrijf je moet klachten zeer serieus nemen van klanten en zeer snel oplossen maar helaas is de praktijk altijd anders als de theorie.

 

Maar in het beginsel moet je bij je verkoper zijn en bij hem zou ik dan ook een nieuwe eisen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...