Ga naar inhoud


[800S] ontbrekende transponders op dreambox 800


koksal

Aanbevolen berichten

Als je voor dat je de nieuwe drivers gaat gebruiken, de oude op je harde schijf van je PC zet, kan je nooit een buil vallen. Werkt het voor jou niet, kan je de originele eenvoudig terugzetten.

VU+ Solo4k S2/S2/C/C, ET10000 S2/S2/S2, ET8000 C/C/C+ , VU+ Ultimo S2/S2/, Moteck disecq rotor, 90 cm Funke schotel. 60 cm Triax schotel vast op Astra 19,2.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

mensen ik heb een vermoededn dat ik zo een pli image op mijn db 800 moet zetten om mijn probleem van de ontbrekende transponders op te lossen,

waar haal ik zo een pli image en hoe zet ik dat op mijn dreambox?? (ja ik weet het het is een domme vraag)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: S_Hopper
Als je voor dat je de nieuwe drivers gaat gebruiken, de oude op je harde schijf van je PC zet, kan je nooit een buil vallen. Werkt het voor jou niet, kan je de originele eenvoudig terugzetten.


Werkt als een trein

Thx S_Hopper

see ya,

Jeejee99

Begon er iets van te snappen totdat ik een dreambox kreeg. Maar dat gaat me ooit ook nog eens lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: S_Hopper
Als je voor dat je de nieuwe drivers gaat gebruiken, de oude op je harde schijf van je PC zet, kan je nooit een buil vallen. Werkt het voor jou niet, kan je de originele eenvoudig terugzetten.


Nou, hij werkt inderdaad een stuk soepeler!

Heb nu al een aantal keer over de Astra3 gezapt, en hij opent nu een stuk vlugger de HD kanalen, waar ik dus tot voor kort de bekende mededelingen voorgeschoteld kreeg.

Aanrader dus...

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees op de pli site het volgende, als reactie op mijn zelfde vraag(ontbrekende transponders) als die ik hier heb gesteld.

 

Ik heb op een ander Forum gelezen dat er drivers zijn die dit probleem oplossen.

 

En ja hoor het werkt. Ik heb nu veel meer transponders. Deze drivers schijnen nog in een soort beta te zitten en zullen snel worden gereleased is mijn verteld.

 

Weet iemand welke drivers er worden bedoeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

???

 

@koksal,

 

Je hebt toch zelf het bericht in dit draadje bekend gemaakt?

Kijk maar eens een aantal berichten terug, dik en schuin gedrukt op 27-6.

S_Hopper en ik hebben ze slechts geprobeerd en vinden ze beiden beter werken als de originele drivers.

Dus, terug naar dat originele bericht en die drivers downloaden en proberen.

 

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben uitgegaan van het genoemde bericht van hierboven door jezelf, op een ander forum.

Daar stonden ook drivers bij, en die heb ik gedownload en geprobeerd, en naar tevredenheid.

 

Ik weet niet of een link toegestaan is, dus hier maar even vertellen hoe ik ze vond:

Ik kwam bij het berichtje door op een deel ervan te googlen, bijvoorbeeld op : "van het experimental image te kopieeren naar" omdat daar een tikfout in staat; die komen wellicht minder voor.

 

En, naast dit sat4all-draadje komt ie op een belgisch forum terecht waar (verder naar beneden) de drivers te downloaden zijn.

Zo moet het toch lukken.

 

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...