Ga naar inhoud


[7000] Oorzaak vertikale groene balk rechts en hor. grijswitte lijntjes


Visser1000

Aanbevolen berichten

Sinds vanochtend een storing van mijn Dreambox 7000. Op het scherm rechts een verticale groene balk en bij bewegend beeld een over het hele beeld horizontale grijswitte lijntjes die oplossen als het beeld even wat minder beweegt. Weet iemand wat de oorzaak kan zijn? De tuner is okay althans via de webinterface heb ik normaal beeld. Ik heb een nieuw image op de box gezet om mogelijke driver problemen op te lossen echter dat mag niet baten. Het probleem doet zich zowel op de scart als scart component voor. Het scherm is goed (alle andere aangesloten apparatuur wordt juist weergegeven).

Ik had gehoopt dat dit oude beestje nog even mee zou gaan tot de DM8000 op de markt is.

Een paar fototjes ter illustratie van het probleem.

a>[/img]

 

a>[/img]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Nemesis_dup1

Ik heb ditzelfde een keer met mijn DM7000 gehad. Toen opnieuw geflashed (met flash erase) en het probleem was weg. IK zeg niet dat dat bij jou ook werkt maar je kan het altijd proberen.

 

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paardengek
Heb je al kunnen uitsluiten, dat deze storing niet wordt veroorzaakt door de tv ?
Test eens met een andere tv.

Met vriendelijke groet, paardengek


Verdomd toch maar even aan de tv in de slaapkamer gehangen en zowaar normaal beeld. Vervolgens het enige andere apparaat met scart wat ik in huis heb (digitenne) aan het scherm gehangen en jawel dezelfde storing! Zo zie je maar weer dat je niets uit kunt sluiten. Verbaast me wel dat zowel op de component van het scherm als op de beide scarts zich dit probleem voordoet maar niet op de andere (HDMI) ingangen. Paardengek bedankt. Ik ga Samsung bellen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...