Ga naar inhoud


[800] PLI Iolite cccam installeren ??


mark1985

Aanbevolen berichten

Ik heb altijd gemini gedraaid, maar nu op mijn nieuwe db 800 pli Iolite may 2008 geinstalleerd. Ik vind nergens iets in het menu waar ik verbinding met internet kan maken om b.v. cccam te downloaden. Ik vind alleen onder plugins en downloaden upnp ofzoiets maar daar kan ik verder niks downloaden ofzo. Is er een internetmenu waar plugins te downloaden zijn ?? Ik heb cccam 2.0.9 ook als losse files maar zijn verschillende bestanden en weet niet waar ik die heen moet ftp'en. Heb al veel gegoogled maar niks gevonden ??? sorry voor domme vragen ma heb geen ervaring met pli

 

Bedankt voor reacties MVG Mark

 

Vu+ solo wavefield astra 1 2 3 hotbird, samsung 3dtv PS51D550, logitech z5500, x360, ps3 , wii, psp, ,ds, 3ds

Link naar reactie
Delen op andere sites


hmm ben net aant kijken ma snap er echt niks van er staat nergens spelletje en applicaties ?!?! ik kan wel op de blauwe knop drukken en dan kiezen voor Sample Ppanels(tutorial)en dan staat er empty menu en optie 2 : click here to see more possibilities. als ik op de 2e klik staat er download a file from the internet maar hier flitst alleen ff een scherm voorbij en verder gebeurt er niks ?? wat doe ik fout. Ik draai PLI en geen gemini !

 

MVG Mark

Vu+ solo wavefield astra 1 2 3 hotbird, samsung 3dtv PS51D550, logitech z5500, x360, ps3 , wii, psp, ,ds, 3ds

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klopt,ik gebruik momenteel gemini 3.60 even,

heb hele tijd pli gebruikt,maar het noemt ook zoiets in die trant,

downloads als je onder het menu kijkt,niet onder de blauwe knop,dat is zo bij gemini wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Druk op menu>Plugins en downloads>groene knop>even wachten>Softcams>CCcam.

 

Als Plugins en Downloads niet getoond wordt, ga dan eerst naar:

Menu>Instellingen>Systeem>Diversen. Verander 'Menu Modus' van Eenvoudig in Uitgebreid>groene knop.

 

Nu wordt Plugins en Downloads wel getoond.

 

VU+ Solo4k S2/S2/C/C, ET10000 S2/S2/S2, ET8000 C/C/C+ , VU+ Ultimo S2/S2/, Moteck disecq rotor, 90 cm Funke schotel. 60 cm Triax schotel vast op Astra 19,2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mark1985
hmm ben net aant kijken ma snap er echt niks van er staat nergens spelletje en applicaties ?!?! ik kan wel op de blauwe knop drukken en dan kiezen voor Sample Ppanels(tutorial)en dan staat er empty menu en optie 2 : click here to see more possibilities. als ik op de 2e klik staat er download a file from the internet maar hier flitst alleen ff een scherm voorbij en verder gebeurt er niks ?? wat doe ik fout. Ik draai PLI en geen gemini !

MVG Mark


vergeet nu maar gelijk hoe je "oude" box werkte
je 800 draait met de enigma2 software welke compleet herschreven en anders (meer overzichtelijk en beter intieutief te bedienen naar mijn idee) ingedeeld is tov van je vertrouwde Enigma1.

spelletjes en aplicaties zit in het hhoofdemenu direct onder je Menuknop van de afstandsbediening en dus niet onder je blauwe knop zoals op je oude box.


DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...