Gast Rob Dingen Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 Hoi Image is pli settings Henksat gedownload uit Pli heb de sataliet.XML van Hemertje er in gezet maar heb geen signaal op deze freq 11778 27500. Ook de sataliet opnieuw gescand. Andere zenders werken wel. Op EXQI en HD1 heb ik een signaal sterkte van 12.5dB. Wie kan mij nog helpen. Rob
Littlesat Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 De Skrew van je LNB bijregelen? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Rob Dingen Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 Hoi littlesat Dat heb ik net geprobeerd maar heb zeer weinig ruimte op de Visiosat Bigsat. Ik heb op de overige zenders 14dB sterkte. Hij geeft ook de melding SID niet in PAT. Volgens mij ligt het niet aan de hardware. Rob
Littlesat Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 Probeer je hem wel te tunen met DVB-S2 aangevinkt?? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
egypt Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 Hier ook al eens voorgehad op 23,5 wilde de HD kanalen niet meer werken en al de rest wel op 23,5 Oplossing was hier de motor terug op nul positie te brengen en dan werkte het terug en vraag niet het hoe en waarom want daar ben ik ook nog niet uit geraakt
Gast Rob Dingen Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 Hoi littlesat Nu ga je even te snel wat bedoel je daarmee? egypt ik gebruik geen motor. Rob
Roodkapke Geplaatst: 27 juni 2008 Geplaatst: 27 juni 2008 Om HD kanalen te kunnen scannen zul je moeten aangeven dat je S2 wilt zoeken. Bij een handmatige scan is dat een van de 1e keuzes dacht ik. Standaard staat die op DVB-S. PLinux member
Gast NDS4Ever Geplaatst: 28 juni 2008 Geplaatst: 28 juni 2008 Bij handmatig zoeken systeem op DVB-S2 stellen en de modulatie op 8PSK, de frequentie invoeren en laten zoeken.
John van Dreumel Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 Eigenlijk was ik benieuwd, en ben dan eigenlijk nog steeds , of, en zo ja hoe, hij het opgelost heeft. Dan hebben anderen er ook nog iets aan lijkt mij. Ik heb sinds gisteren ook de DM800 binnen en een identiek probleem. Waar ik voorheen met de 7025+ geen enkel ontvangstprobleem had op Astra 3, ontvangt de 800 bepaalde transponders blijkbaar niet of slecht. De signaalsterkte op andere boxen op dezelfde transponders is meer dan 92%. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Gast Rob Dingen Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 Hoi Ik heb nu bovenstaande allemaal geprobeerd zonder resultaat. Verwacht dat toch de signaal sterkte te laag is voor deze transponder. Weet het verder ook niet meer. Rob
freeguy100 Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 Tja en ik heb dus alle kanalen er wel in maar duurt heeeeeel lang voor er een keer beeld op komt.Heb dit alleen met de Astra 23,5 Oost de Astra 19,2 Oost totaal geen problemen mee net als de rest van de sats.Overal binnen een paar seconden beeld op alleen die 23,5 Oost een probleem Vu Duo +Wavefrontier T-90
zoeker Geplaatst: 29 juni 2008 Geplaatst: 29 juni 2008 Origineel bericht van: Rob Dingen Hoi Ik heb nu bovenstaande allemaal geprobeerd zonder resultaat. Verwacht dat toch de signaal sterkte te laag is voor deze transponder. Weet het verder ook niet meer. Rob Hallo Rob Wat je nog zou kunnen proberen is je bestaande lnb(23.5) vervangen voor een alps (deze zijn smaller) dit was voor mij de oplossing. Gr.Zoekertje Dreambox 8000 Dreambox 800se Dreambox 800 Relook 400~ Popcorn Hour A-110 Visiosat G4: 13.0° 19.2° 23.5° 28.2°
Gast Rob Dingen Geplaatst: 30 juni 2008 Geplaatst: 30 juni 2008 Hoi Zoekertje Die zitten er al op anders gaat het helemaal niet. Rob
hum-soft Geplaatst: 30 juni 2008 Geplaatst: 30 juni 2008 welk prog gebreuk je om de kannalen in de dreambox te zekken ?? heb zelf veel prob. gehad door verkeerde prog. heb nu opendbedtit 3.6 .. die werkt super met henkie setting .. staat ook hier op t form en anders ... had bij ander iemand hier die een oude flash draien en ff nieuwe img. er in moet doen.. met laaste dreamup
Gast Rob Dingen Geplaatst: 30 juni 2008 Geplaatst: 30 juni 2008 Hoi Ik heb de henksat rechtstreeks gedownload in pli en geprobeerd. Ook ik gebruik opendbedit 3.6 Rob
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen