Ga naar inhoud


diverse documenten ed automatisch in een pdf file mergen


Newbie

Aanbevolen berichten

Bestaat er sofwtare die diverse documenten/afbeeldingen ed automatisch in één pdf file kan mergen, geheel automatisch bijvoorbeeld alle documenten afbeeldingen in een folder mergen in één pdf file met een muisklik of zo.

 

 

 

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die software bestaat. Die programma's kijken bijvoorbeeld in een directory en zetten de bestanden dan direct om naar pdf. Wat ik alleen niet meer weet is of je ze dan ook 1 uitvoerbestand kan laten maken.

 

Kan het ook niet meer voor je nazoeken. Ik heb het ooit eens uitgezocht bij mijn vorige werkgever.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, de door mij toen aangeschafte software is bedoeld om op een server te installeren (kan ook gewoon op een PC). Het is bedoeld voor bulkverwerking van bijvoorbeeld Word bestanden. Het programma kijkt bijvoorbeeld constant naar de inhoud van 1 of meer directories. Als daar door andere programma's bestanden in worden gezet, worden ze automatisch naar PDF omgezet en in een andere directorie geplaatst op basis van een door jou te maken profiel.

 

Bij ons moest je dan denken aan een paar duizend documenten per dag.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...