Ga naar inhoud


[7000] Geen beeld op tv, terwijl LCD scherm wel menu's vertoond


Gast paulesu

Aanbevolen berichten

wie kan mij helpen met het volgende:

heb een db7000 start goed op menus werken ook (zichtbaar op lcd schermpje)maar geen beeld op tv,heb een humax aan de tv gezet en werkt prima,flash erase gedaan en andere images geprobeerd maar blijft hetzelfde.

iemand een idee?

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja het schermpje op de db alle kabels goed aangesloten,het begon met een blauw achtige scherm (ook al stond ie op rgb) en daarna geen beeld meer....moederbord misschien?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je hem al opnieuw geflashed ?

 

daar dit ook aan de software kan liggen.

 

sorry niet goed gelezen dat heb je al gedaan zet eerst eens de lege image erop en dan de laaste van dream zelf op en dan weer een andere image pli enz.

 

Ben bang dat het hardwarematig is zo ja zou je door Steve na kunnen laten kijken die kun je vinden bij soldeerbout.

 

zie bijlage voor de lege image.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Als de humax wel beeld geeft en de dreambox niet, dan DENK ik dat er iets schort aan je connectie dreambox naar TV... Maar ja, is moeilijk vanaf hier te bepalen. De menu's worden WEL op het lcd display weergegeven maar niet op je tv.....??? heb je de tv wel in de goede stand staan ? .........ja, ik denk maar even hard op.... Ook al is bv je zenderlijst in je box helemaal in de war, dan zou je de menu's van je image toch nog wel op tv moeten krijgen m.i. (helemaal omdat je zegt dat ze DUS WEL op het lcd scherm verschijnen.....) vreemd !

 

ronald

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...