Ga naar inhoud


[Strong 8000] str.8000 rtl`s weg bij zenders inlezen,


knol

Aanbevolen berichten

beste mensen,ik kreeg vandaag van iemand een strong 8000(oud mensje)die had een aantal zenders niet,ik zei:dat doe ik wel even thuis.ik zenders ingelezen(canal digital) en ja hoor toen begon het,veel zenders vind hij dus niet meer,ik heb al veel gelezen en het heeft met de software te maken,er moet gewoon nieuwe in,nou heb ik geen kabels of iets dergelijks,wie kan mij helpen,ik woon in Wijchen bij Nijmegen,ik wil gewoon een nieuwe zenderlijst inladen,kan dus schijnbaar niet meer dankzij canal digital,ook naar bellen kunnen ze me niet helpen,ze zeiden dat de 8000zwaar verouderd was en dat het tijd werd voor een nieuwe,dat geld heeft dat mensje dus niet,hun hebben makkelijk praten daar,wie heeft even tijd om mij te helpen,ik wil ook wel langskomen enz enz ik hoor het wel,doei doei

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


o even ter informatie,ik heb versie 6 type 0 en patch run1

heeft altijd perfect gewerkt,wat is overigens goede software,zodat mensen geen gemier hebben met update`s komen niet enz enz gewoon goede en betrouwbare,zonder freezes,eventueel grotere zenderlijst,want dat was wel een nadeel,1000is gewoonweg te weinig

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

hallo ik zal me even snel voorstellen

ik ben marieke

en ik woon in duitsland

 

nu heb ik dus het zelfde probleem als deze meneer

wie kan me helpen

kan dit ook aan de instellingen liggen van de antenne?

 

ik heb dus wel ned 1,2 en 3 sbs 6 en net 5

geen rtl 4,5 en 7 veronica

 

mijn frequentie staat op 12515

en dan staat eronder LO LNB en die staat op 10605 heb goed bereik

 

wie kan mij helpen ........

Link naar reactie
Delen op andere sites

je antenne zal wel goed staan omdat de RTL's vaak harder binnen komen als SBS etc.

heb je wel de zenders en geen beeld of de zenders zelf ook niet?

 

als je de zenders ook niet hebt, (dit werkt niet altijd)

zet je ontvanger op NED1

zet de ontvanger op standby

zet weer aan (nog op NED1 natuurlijk)

druk dan op de menuknop op je AB

ga dan zenders zoeken in de canal digitaal volgorde (ik ga ervanuit dat je weet hoe dat moet)

 

heb je ze wel, zet de PID op AUTO SECA (druk in: + B 2 B +)

 

 

MVG. G3rard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb al 100 keer die zenders opnieuw gezocht op canal volgorde maar ze blijven weg

 

wat is PID?

 

( ik heb nog een satteliet ontvanger hadden we voor deze maar die gaat niet aan)

 

we hebben al 5 maanden ongeveer deze zenders niet meer

 

groeten marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je de kanalen zo opgezocht als ik zei?

als dat niet werkt zul je er toch echt sattracker in moeten zetten, met bijvoorbeeld de nieuwe Motormuis kanalenlijst.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok

nou ik denk dat het makkelijker is (voor mij)

om een nieuwe te kopen

 

die oude heb ik uitelkaar gehaald maar ik kan ook niks zien of er wat doorgebrand is die gaat hat ook niet meer doen

 

iig heel erg bedankt

nu weet ik dat het niet aan mij ligt dat die zenders er niet meer zijn haha

 

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is ook echt niets kapot maar je moet de software veranderen, dat is 10 minuten werk, zal je ooit nog in de buurt van Groningen komen, kom hier dan maar langs ik kan het echt binnen 10 minuten doen.

 

MVG. G3rard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo marieke,het ligt inderdaad aan de software,en uiteraard aan canaal digitaal,het staat ook in een nieuwsbrief van hun een paar mnd geleden,ik moest me na het melden inschrijfen en ik zou een antwoord krijgen,want (let op)het probleem ligt dus bij hun en niet bij ons,alleen wij zitten er wel mee,ik heb er ook geen verstand van,ik kan het voor een paar euro`s laten verhelpen door andere software er in te laten zetten,alleen de gene die dat kan voor mij woont een beetje ver weg,dus bij deze blijft mijn vraag open,is er iemand in de buurt van wijchen die mij even kan helpen?

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

nou ik ben keurig gebeld door canal digital,ze waren bezig om voor iedereen met een 8000 een oplossing te vinden of een aanbod te doen,maar helaas,de medewerker zei: dat strong de schuldige is en dat er geen compensatie gaat komen,netjes dat ze gebeld hebben maar ik schiet er niks mee op,koop je ook eens een goedgekeurde,nooit meer dus,

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...