Ga naar inhoud


[Strong 8000] str.8000 rtl`s weg bij zenders inlezen,


knol

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: knol
nou ik ben keurig gebeld door canal digital,ze waren bezig om voor iedereen met een 8000 een oplossing te vinden of een aanbod te doen,maar helaas,de medewerker zei: dat strong de schuldige is en dat er geen compensatie gaat komen,netjes dat ze gebeld hebben maar ik schiet er niks mee op,koop je ook eens een goedgekeurde,nooit meer dus,


ik kreeg als antwoord dat ik de schotel beter moest uitrichten. mad

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja ja niet te geloven,nee ik had een goede en vriendelijk persoon die het met mij eens was en dat het ook belachelijk was,alleen schuifde hij het probleem naar strong toe en niet canal digital.ik moet gewoon nog even iemand hier in de buurt vinden die voor mij andere software erop kan zetten en dan maar hopen dat het goed blijft gaan,wat wel weer leuk is dat ze me ook belde van canal digital om mijn pakket uit te breiden,ik zei van ik ga juist weg bij jullie want ik heb geen rtl`s,hier snapte hij weer niks van,ma ja we kijken wel even aan.

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kreeg vandaag een mail van canal digital,die wil ik even meedelen aan jullie,ik hoop dat iedereen er iets aan heeft:Geachte abonnee,

 

Onlangs hebt u zich via de CanalDigitaal site ingeschreven om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen rond uw ontvanger.

 

Het blijkt dat bij gebruik van de optie “snelzoeken zenders” niet alle zenders ingeladen worden. Dit wordt veroorzaakt door de verouderde software die zich in de ontvangers bevindt. Fabrikant Strong (die ook verantwoordelijk is voor de software van het merk Rebox) heeft voor beide merken aangegeven dat rond oktober/november een beperkte software-oplossing voorhanden is. Philips heeft aangegeven niet met een software oplossing te komen. Wilt u met ingang van 1 oktober toch uw zenderlijst vernieuwen, dan dient u handmatig zenders toe te voegen. Uw ontvanger blijft verder functioneren.

 

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Origineel bericht van: knol
is er nou echt niemand in de buurt van wijchen?


vanavond met succes nieuwe software in een strong 8000 gezet , nu leest hij weer de komplete zenderlijst in .

Enne , nijmegen , da's wel in de buurt hé .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankzij trust in nijmegen werkt alle`s weer zoals het hoort,ik kan wel geen kanalenlijst van canal... inlezen maar verder doet hij alle`s weer goed en met RTL`s,dus alleen even goede volgorde zetten.Ik wacht nog even de update af,maar zal wel goed komen.Bedank allemaal

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

hoi Hellum,

 

ik heb hier ook een strong8000 van een vriend die niet meer goed inleest. Als ik een keer langs mag komen graag (ik woon in Gorredijk)

, maar misschien kan het ook via deze weg .

 

Kun je aangeven hoe de upload procedure werkt en waar ik de goede software kan vinden ? Hoe sluit je de ontvanger aan op de PC ?

 

groet , Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...