Ga naar inhoud


Kanalen/frequentie overzicht Ziggo/Casema/Multikabel


ArChie

Aanbevolen berichten


  • 1 maand later...

Voor de Liefhebbers Ziggo:

 

In ieder geval het oude Multikabel gebied:

Kopieer ook de bestanden scan.conf en scan.end naar de folder var/tuxbox/config. Dit maak het zelf scannen iets makkelijker bij sommige Keywelt images.

 

Ik heb alles weer onderverdeeld in verschillende bouquetten. Ik heb overal beeld.

 

Kan onze 'goedaardige gele robot' uitleggen waarom ik Regio 22 niet op kon halen terwijl alle andere kanalen het wel doen. ZOu het iets te maken kunnen hebben met de set van het oude Casema gebied? Ik heb regio 22 maar handmatig toegevoegd aan de services.xml en in het bouquet Regionaal verwerkt.

 

 

 

20080831_Ziggo_Multikabel.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

heeft iemand ook het nieuwe zenderoverzicht incusief eredivisie kanaen voor het voormaig Cogas gebied? Liefst de map zapit compleet of services.xml en bouquetes.xml

 

Alvast hartelijk dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JeWeetWelWie
Kan onze 'goedaardige gele robot' uitleggen waarom ik Regio 22 niet op kon halen terwijl alle andere kanalen het wel doen. ZOu het iets te maken kunnen hebben met de set van het oude Casema gebied?

Regio 22 zit in Transport Stream 22 en die wordt door de headend van Ziggo/Casema twee keer gegenereerd, namelijk een keer voor de Ziggo/Casema klanten en een keer voor de Ziggo/Multikabel klanten waarbij in de variant voor Ziggo/Multikabel wel Regio 22 zit en in die voor de Ziggo/Casema klanten niet. Dit is op een gegeven moment na de samenvoeging zo aangepast door Casema zodat in Ziggo/Multikabel gebied ook niet meer het ongecodeerde Informatie kanaal van Casema te ontvangen was en dat is na de overgang naar Ziggo ook gebleven. Er zitten wel meer verschillen in het aanbod van Ziggo/Casema en Ziggo/Multikabel waarbij het ontbreken van Sport1 HD vaij Ziggo/Casema de meest opvallende is terwijl de Ziggo/Casema abonnees wel net zoveel moeten betalen voor hun Sport1 abonnement als de overige Ziggo klanten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...