Ga naar inhoud


mail van canal digital


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb een vraagje wat betreft de mail die canl digital rond stuurt aan mensen die bepaalde sites bezoeken:<BR>Sinds kort verstuurt canal digital E-mails naar mensen die bepaalde sites bezoeken met betrekking tot art.326C wetboek van strafrecht.Hoe komen zij aan die E-mail adressen??? en handelen zij niet in strijd met de wet persoonsregistratie????Ik vind het een heel vreemde zaak dat canal digital<BR>zomaar mail verstuurt naar adressen die zij volgens mij niet in hun adressenbestand hebben of kunnen hebben.Zullen zij ook op een illegale manier aan die adressen komen????Wie kan mij hier antwoord op geven??? bij voorbaat dank. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0hbsmit@home.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hendrik,<BR>daar zou ik me niet teveel zorgen om maken.<BR>Het refereren naar art 326c slaat werkelijk nergens op. er is geen enkel wetsartikel wat je (kan) verbiedt(en) on op internet informatie te vergaren, zelfs niet als dat met sat tv te maken heeft.<BR>Het bezoeken van een website zal en kan nooit strafbaar zijn. <BR> cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja Hendrik B,<P>Hoe zouden ze nou toch aan die adressen komen he???<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Zullen zij ook op een illegale manier aan die adressen komen????Wie kan mij hier antwoord op geven??? bij voorbaat dank. hbsmit@home.nl <HR></BLOCKQUOTE>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat we dergelijke mailtjes maar eens in kaart moeten gaan brengen. <BR>Ik stel voor dat we in Nieuws en Info een nieuwe thread beginnen waar we dergelijke mailtjes gaan verzamelen. <BR>Als Canal+ ons ongewenste mail kan sturen kunnen wij dat ook als jullie begrijpen wat ik bedoel. (met 4000 man tegelijkertijd en 5 keer per persoon om zeker te weten dat het aankomt smile.gif" border="0laugh.gif" border="0smile.gif" border="0laugh.gif" border="0smile.gif" border="0)<p>[ 08-04-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker weten hakken en zagen!<BR>Een kleine toeloop in het bedrijf zelf met een aantal hobbyísten lijkt mij een leuk verzetje voor op de vrijdagmiddag ofzo.<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ho Ho Ho, lijkt me dat Toxic(Q) verkeerd begrepen word, hij bedoeld als er mensen zijn die van Anal+ mail heeft ontvangen dit dus naar hem te sturen, niet dat we met ze alle op een vrijdag met bijl en zaag voor hun deur gaan staan.<BR>Ik denk als ze gewoon zo door gaan wij ook met z'n allen mail naar hun kunnen sturen met het verzoek geen spam ongevraagde mail te sturen!

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken me iets herrinneren dat iemand ander ook zo stout was geweest , die kreeg ook van ons een paar ( hahaha) e-mails en die site..... bestaat niet meer .<BR>Denk alleen dat et NIET verstandig is om je eigen E-mail addres te gebruiken.<BR>Als we hier iets mee gaan doen , ken er altijd wel een scriptje gemaakt worden .<BR>1 klik , 1 email <BR>klik klik klik klik klik klik .......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook goed, ik heb nog wel ergens een programma'tje dat emails kan genereren en dan wel 100 per seconde van ongeveer 2,5 Kb per stuk.<BR>Kun je je ongeveer voorstellen wat er daar gebeurd na een minuutje uploaden? <BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet hakke en zage dus!!!!!!<BR>Dat lijkt me eigenlijk wel goed ook.<BR>Zolang je geen mail ontvangen hebt op een niet openbare mail is er geen aanleiding om wat dan ook te doen. We moeten de mannen ook geen voer gaan geven voor een succesvolle case. Maar het klinkt best wel leuk al die mails.<P>groeten<P>Zeeman

Link naar reactie
Delen op andere sites

even voor de goeie orde het was een vraag en geen oproep tot REVOLUTIE.Ik heb tot nu toe dus alleen 1 keer een antwoord op de vraag gezien mijn eigen schuld natuurlijk om mijn e mail adres er bij te zetten.Maar ja ik heb niks te verbergen.De vraag was alleen maar hoe komen zij aan die adressen dat was de vraag<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...