Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
wingman7512

Afstandbediening reageert zeer slecht

Aanbevolen berichten

Op de diverse fora kom ik her en der berichten tegen over

het feit dat de 800 zeer slecht reageert op de ab.

Ook ik heb erg veel last van dit probleem.

Ook kom ik wat "oplossingen" tegen. Zo heb ik gelezen van iemand die z'n ir oog verder naar voren heeft geplaast door

deze opnieuw te solderen.

Zo kwam ik ook op dit forum een bericht tegen van iemand die riep dat hij een tool had gedownload om het ab probleem op te lossen. Er stond helaas niet bij om welke tool het ging.

Kortom ik ben benieuwd of iemand al een goede oplossing heeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je moet er inderdaad relatief recht voor zitten om de AB te gebruiken. IS mij ook opgevallen. Dus mogelijke oplossingen (bij voorkeur softarware matig) zouden mooi zijn. Dat solderen lijkt me nogal riskant ivm garantie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

PFFffffffffff, weer wat ,eerst diseq werkt niet goed en nu afstandsbedienning , gaat wel lekker zo.

Wat komt hierna.?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

als ik m'n ir verlenger voor bv de box te besturen vanuit de slaapkamer dan reageerd hij ook zeer slecht.

nadat ik daat de stekker had uit getrokken van de ir ontvanger dus was het probleem opgelost.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Origineel bericht van: guppje29
als ik m'n ir verlenger voor bv de box te besturen vanuit de slaapkamer dan reageerd hij ook zeer slecht.
nadat ik daat de stekker had uit getrokken van de ir ontvanger dus was het probleem opgelost.

Dit snap ik niet, geloof ik....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

IK ervaar het ook, je moet echt recht voor de dream zitten anders reageert hij niet met zappen.

DM7000 nooit geen problemen mee gehad..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen