boaz Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Gemini heeft in 't blue panel bij Extra> instellingen de mogelijkheid om de record location in te stellen. Alleen hoe krijg je hier keuze? Ik kan enkel kiezen tussen /var/mnt/hdd/movie en /var/mnt/hdd/movie en da's niet echt een keuze. Ik wil m'n NAS kunnen gebruiken voor opnames, ff geen tijd in de interne schijf te legen. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
boaz Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Geplaatst: 12 juli 2008 Kennelijk was de optie in versie 4 nog niet helemaal af, nu versie 4.4 erop en nu kan ik keurig kiezen tussen de interne HD en de NAS. Vreemd is alleen wel dat alleen de mount op cifs getoond wordt en niet de tweede op cifs2. Enige nadeel, al die plugins die ik weer moet gaan bijwerken.... ach je, ik weet 't hobbybox. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen