boaz Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Bij het doorzoeken van de bestanden op de dreambox kom ik altijd een bestand tegen dat terrestrial.xml heet en een van de grootste bestanden is op de box. Nu wordt er altijd geklaagd over te weinig ruimte, wat is dan het nut van zo'n bestand met terrestrial frequencys voor Adelaide, Brisbane enz. enz. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Gast WanWizard Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 Het nut voor jou is waarschijnlijk anders dan voor iemand uit Brisbane. Het ligt er maar net aan waar dat bestand staat. Als het niet in /var staat, dan neemt het ook geen ruimte in. Of eigenlijk beter gezegd: het deel van flash waar de image in staat heeft een vaste grootte, ongeacht of dat nu vol zit of niet.
boaz Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Geplaatst: 9 juli 2008 Origineel bericht van: WanWizard Het nut voor jou is waarschijnlijk anders dan voor iemand uit Brisbane. Heeft die dan wel wat aan terrestrial freq. op een sat ontvanger? ;-) VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Gast WanWizard Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 Ahum, eh... Punt is denk ik wel een beetje dat (in ieder geval bij PLi) images uit een centraal bouwproces worden gegenereerd. Als je voor elke combinatie van smaken en wensen een aparte image zou moeten maken, dat denk ik dat er imagebakkers gaan afhaken...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen