Ga naar inhoud


[500 / 7000] EPG op 'nederlandse kanalen' is beperkt in Gemini ?


hels

Aanbevolen berichten

L.S.

 

Ik gebruik Gemini 4.40 op mijn Dreamboxen (7000 en 500).

Bevalt prima; weet alles te vinden en lekker stabiel.

 

Nou valt mij één ding op; ik heb op de Canaal Digitaal zenders in de EPG lijst het huidige programma en het volgende programma. Op andere zenders (bv. alle duitse zenders) heb ik EPG tot dagen vooruit. Ik ging er altijd van uit dat dit een gegeven was.

 

Nu was ik aan het spelen met andere images (multiboot sinds kort) en ik zag bij een andere image (weet even niet meer welke) dat die op de nederlandse kanalen ook veel meer EPG info kon tonen. Het is blijkbaar wel meegeleverd, alleen laat Gemini het niet zien ???

 

Ik kom met de zoekfunctie niets tegen in afgelopen jaar (onder Dreambox) als ik op "EPG" zoek. Ben ik de enige met dit probleem of zoek ik verkeerd? Weet iemand of dit in te stellen is in het menu en zo ja hoe dit dan te doen in gemini?

 

Overigens: het is nu dus op Gemini 4.40, maar ook op 4.30 was dit trouwens al zo.

 

Groet, Henk

"Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: hels
L.S.

Ik gebruik Gemini 4.40 op mijn Dreamboxen (7000 en 500).
Bevalt prima; weet alles te vinden en lekker stabiel.

Nou valt mij één ding op; ik heb op de Canaal Digitaal zenders in de EPG lijst het huidige programma en het volgende programma. Op andere zenders (bv. alle duitse zenders) heb ik EPG tot dagen vooruit. Ik ging er altijd van uit dat dit een gegeven was.

Nu was ik aan het spelen met andere images (multiboot sinds kort) en ik zag bij een andere image (weet even niet meer welke) dat die op de nederlandse kanalen ook veel meer EPG info kon tonen. Het is blijkbaar wel meegeleverd, alleen laat Gemini het niet zien ???

Ik kom met de zoekfunctie niets tegen in afgelopen jaar (onder Dreambox) als ik op "EPG" zoek. Ben ik de enige met dit probleem of zoek ik verkeerd? Weet iemand of dit in te stellen is in het menu en zo ja hoe dit dan te doen in gemini?

Overigens: het is nu dus op Gemini 4.40, maar ook op 4.30 was dit trouwens al zo.

Groet, Henk



Kijk hier eens: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...rue#Post1476419

zo gaat het wel lukken wink

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

GELUKT !

De "truc" met MHW was de oplossing.

 

Overigens vindt ik het vreemd dat ik in "Dreambox" zoek op EPG (in laatste jaar) en er komt geen zoek resultaat.

 

Maar goed, met hulp van andere hobbyisten komen we er weer uit.

 

Groet, Henk

"Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...