Ga naar inhoud


Clarke Tech HD 5000C Problemen


Januzzi

Aanbevolen berichten

Clarke Tech HD 5000C combo met draaibaar systeem.

 

Ik heb het volgend probleem:

 

Heb de motor ingesteld op astra 1,2 en 3 signaal gaf groen aan.

kijk ik op b.v. astra 3 hd zender is het beeld goed. wil ik hierna naar b.v astra 1 dan geeft die aan dat de motor gaat draaien.(tot 3x op het scherm)

hierna moet ik alles weer opnieuw zoeken.

lijkt er op dat de clarke niet goed opslaat.

Nu heb je Usuals en 1.2 op welke sateliet moet je de coördinaten

invullen?

Misschien doe ik iets verkeerd, wie heeft ervaring met deze ontvanger?

 

Bij voorbaat dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Menu,schotelinstelling, bij sateliet stel je Astra1 in,klik op disqmotor en selecteer usals, ga naar antenne instellingen in hetzelfde menu en vul je coordinaten in dus je longitude en latitude.

 

Selecteer dan een andere sateliet bovenaan en kijk of alles ook goed staat anders alle satelieten goed zetten dus ook op usals ga dan uit het menu dan vraagt hij of je het op wil slaan dus OK.

 

Je longitude en latitude kun je eventueel hier opzoeken. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vraag, ben volslagen leek op dit gebied, maar kan iemand me alsjeblieft de schotelinstellingen van de Clarke-tech 5000 HD PVR geven in combinatie met de canalDigitaal Duo LNB? Dus voor 23.5 en 19.2?

Alvast bedankt voor de moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Menu > Installatie > Schotelinstelling > Satelliet 19,2E Astra 1 > DiSEqC switch op 1.0, committed op 1 en dan selecteer Satelliet 23.5E Astra 1D3A DiSEqC Switch op 1.0 en committed op 2. Alle andere satellieten DiSEqC op UIT. Maar als je het duo-lnb op Astra 3 hebt uitgericht is het natuurlijk net andersom, dus Astra1 op 2 en Astra 3 op 1. Suc6 en laat even weten of het gelukt is!

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...