Ga naar inhoud


Oude uhf tv hark op Digitenne,.


Dragonfly

Aanbevolen berichten

Gast Drs. IJzerbout

Deze antenne lijkt me niet geschikt voor DVB-T ontvangst.

De directoren schermen namelijk in de zenderrichting het breedbandig uhf signaal voor het grootste gedeelte af.

 

In het forum kwam ik eerder een meneer uit Groningen tegen die hetzelfde probleem had met een gepiekte antenne voor kanaal 36 die hij voor DVB-T -uhf gebruikte en maar niet begreep dat hij geen ontvangst kreeg.

Ik ben er pro deo naar toe gegaan ( 2, 5 uur rijden ) en heb hem een rasterantenne kado gedaan en gevraagd of hij de stekers en kabels zelf wilde vernieuwen , want dat was knudde, en was elektrisch niet dicht ....

Hij was zeer verheugd dat het probleem op deze wijze toch opgelost was , want KPN had hem met de technische servicedienst met een bezoek vereerd, maar niet verder kunnen helpen.

 

Ik vermoed dat hier hetzelfde feit van een oude gepiekte kanaal 27/30 Lopik antenne een teleurstelling in ontvangst voor hem in Beekbergen kan betekenen,

maar ik blijf natuurlijk geen kadootjes uitdelen,

groeten Piet Bakker

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Deze antenne lijkt me niet geschikt voor DVB-T ontvangst.
De directoren schermen namelijk in de zenderrichting het breedbandig uhf signaal voor het grootste gedeelte af.

In het forum kwam ik eerder een meneer uit Groningen tegen die hetzelfde probleem had met een gepiekte antenne voor kanaal 36 die hij voor DVB-T -uhf gebruikte en maar niet begreep dat hij geen ontvangst kreeg.
Ik ben er pro deo naar toe gegaan ( 2, 5 uur rijden ) en heb hem een rasterantenne kado gedaan en gevraagd of hij de stekers en kabels zelf wilde vernieuwen , want dat was knudde, en was elektrisch niet dicht ....
Hij was zeer verheugd dat het probleem op deze wijze toch opgelost was , want KPN had hem met de technische servicedienst met een bezoek vereerd, maar niet verder kunnen helpen.

Ik vermoed dat hier hetzelfde feit van een oude gepiekte kanaal 27/30 Lopik antenne een teleurstelling in ontvangst voor hem in Beekbergen kan betekenen,
maar ik blijf natuurlijk geen kadootjes uitdelen,
groeten Piet Bakker


Zo als ts net aangeeft werkt het wel degelijk, en deze meneer uit Groningen had gewoon kpn kunnen bellen en de gratis buiten antenne gekregen...
En dat jij geen kado's uitdeelt lijkt me wel duidelijk want je bestel al ongevraagd antenne's voor je mede forum genoten.....


Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...