boaz Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 Na maanden waarin eigenlijk alleen Gemini actief is geweest, toch ook maar weer eens Pli gestart na updaten. Een flinke vooruitgang vergeleken met Gemini 4 (heeft nu ook update gehad) toch een aantal vragen. 1. Hoe zie je of de swap actief is? 2. Hoe activeer je Tuxmail, ik vindt geen tuxmaild meer? 3. Is de EPG te forceren voor een update? 4. Zeer fraai is de optie de opnamelokatie te wijzigen, maar hebben deze nog een dir media nodig? 5. voegt Ssmtp nog wat toe aan Tuxmail? 6. de USB2 driver, maakt die ook echt USB2 van de aansluiting? VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
dAF2000 Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 1. Alleen vanuit telnet, typ "free" 3. Ja, in menu system settings/EPG op de blauwe button drukken ("Rescan EPG") 4. Ja, op de directorie die je instelt moet je handmatig nog de directorie "movie" maken (die bedoel je vast ipv "media") 6. Nee.
boaz Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Geplaatst: 13 juli 2008 Origineel bericht van: dAF2000 1. Alleen vanuit telnet, typ "free" De swap blijkt niet te lopen, ingesteld 32 MB op USB, herstart maar niet dus. Origineel bericht van: dAF2000 3. Ja, in menu system settings/EPG op de blauwe button drukken ("Rescan EPG") Blauw staat alleen scan (verse installatie) en brengt me direct terug in systeem instellingen. Origineel bericht van: dAF2000 4. Ja, op de directorie die je instelt moet je handmatig nog de directorie "movie" maken (die bedoel je vast ipv "media") Inderdaad, ik bedoelde "movie", probleem is dat één van de mounts op de NAS verplicht op USBStorage moet, op zich geen probleem, werkt perfect, alleen vervolgens wordt weer verplicht 2 dir's gemaakt, Disk1 en Disk2, daarna is pas een dir "movie" te maken. Mounten op USBStorage/Disk1 wil niet lukken. Origineel bericht van: dAF2000 6. Nee. Dacht ik al, maar welk nut heeft deze dan? VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen