Ga naar inhoud


Storing Telfort internet/telefonie?


klaas

Aanbevolen berichten

Goedenavond medeforummers, ben ik de enige zonder Telfort internet/telefonie en ligt het intern (wat ik me niet kan voorstellen omdat er helemaal niets veranderd is) of hebben meer internetters hier last van?

 

Op de website van Telfort staat niets maar dat zegt mij dan ook niet zoveel.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kan doen wat ik wil maar het "internet" lampje van de Zyxel modem blijft rood branden. Tja, Telfort bellen kan ik nu dus alleen mobiel doen en dat wordt te duur. Afwachten dan maar. Mijn mail kan ik wel ontvangen via een andere internetweg dus zal ik niet afgesloten zijn neem ik aan. Wanneer ik nu naar mezelf bel dan krijg ik de bekende 3 tonige geluid te horen.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al jaren Tiscali en sinds Januarie Telfort wink . Schijnt wel een storing te zijn want op andere fora zijn wel meldingen van storingen.

 

En er wordt ook aan gewerkt want het "internet" lampje is veranderd van rood naar groen en de telefoon maakt niet meer de 3 tonige geluid. Het werkt op dit moment nog niet maar zal niet lang meer duren hoop ik.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heeft de telefoon er ook een tijdje uitgelegen hoe lang precies weet ik niet maar alles werkt hier weer.

 

Het is in ieder geval geen langdurige storing geweest, best mogelijk dat sommigen het niet eens gemerkt hebben. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was wel een storing want vrienden van me hadden ook geen Telfort internet en telefoon. Het heeft zojuist een minuut of 2 gewerkt en dat was genoeg om erachter te komen dat het gelukkig niet aan mij lag. Wel degelijk een storing dus in het Telfort netwerk. Het rare is alleen dat niet iedereen storing ondervind kennelijk.

 

Intussen wel weer een kiestoon maar werkt verder niet. Internet gaat als een knipperlicht wel-niet-wel-niet-enz. Op dit moment werk ik weer op een onbeveiligde netwerk van de buren, maar ik zit liever op m'n eigen netwerk.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Groningen in ieder geval 3 uur geen internet en geen telefoon. Lijkt erop dat alles nu weer goed werkt, houden zo telfort!

 

Zo, kunnen we weer rustig slapen, stel je voor dat je onder het slapen niet kan internetten! :D

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad storing.

Alleen jammer dat ze daar zo weinig /niks over melden op hun site. Is makkelijker als er direct een melding zou staan van problemen. Kun je via een vriend/kennis even laten kijken zodat je zeker weet dat het niet aan je eigen netwerkje ligt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had zelf contact opgenomen met de helpdesk van telfort. Storing scheen te komen door een netwerkkaart die defect was.

 

Heb van ongeveer 13.30 tot 17.30 en van 18.30 tot 19.00 geen internet gehad.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...