Gast bertje_beton43 Geplaatst: 18 juli 2008 Geplaatst: 18 juli 2008 Werkt het draadloze toetsenbord van dream nu ook op de dm 7025 ? de basisfuncties doen het wel zoals volume ed. wordt het nu ondersteund in bepaalde images ? heb wat zitten zoeken maar kan er eigenlijk niks zinnigs over vinden.
Gast bertje_beton43 Geplaatst: 20 juli 2008 Geplaatst: 20 juli 2008 Origineel bericht van: bertje_beton43 Werkt het draadloze toetsenbord van dream nu ook op de dm 7025 ? de basisfuncties doen het wel zoals volume ed. wordt het nu ondersteund in bepaalde images ? heb wat zitten zoeken maar kan er eigenlijk niks zinnigs over vinden. sorry. lag te slapen. werkt als een speer ( pli jade ) en de andere ook denk ik
Harley Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Kom er net achter dat de diNovo Mini van logitech ook werkt. Tenminste voor typewerkzaamheden in oa youtube. Alleen backspace moet je nog met de remote doen. Zappen werkt ook perfect in de mediacentermodus. Bluetooth, dus hoeft niet gericht Dus met dit toetsenbordje geen ir verlenger nodig, mocht je hem in een kast zetten. VU+ Duo2 - PrismCube
Harley Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Het wordt nog leuker. Kan zelfs op de slaapkamer zappen, door betonnen verdieping. VU+ Duo2 - PrismCube
ggggggggrrrrrrr Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Mag ik vragen hoe je de diNovo Mini softwarematig aan de praat heb gekregen?
Harley Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 door de bijbehorende usb bluetooth dongle in de box te duwen. Was zelf ook verrast. VU+ Duo2 - PrismCube
Funfreak Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Het originele Dream draadloze toetsenbord werkt nog veel beter dan de normale afstandsbediening. Ik heb er al ruim 2 jaar eentje voor mijn DM7025.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen