1pm Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 Ik draai op de db 500 cccam 2.04 nu ga ik op vakantie en wil vanuit spanje (bij een vriend ) ervoor zorgen dat ik van daar de cccam een herstart kan geven . thkx voor de repley's 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Tonskidutch Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 LogMeIn op je pc installeren en die pc aan laten staan cheers uh overigens de freeware is genoeg dus je hoeft niets te abonneren of kopen. Walking The Dog Carles Es Les Lulus, Arno
JBnl Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 ssh los zetten in je router en van met putty een ssh verbinding opzetten naar je dm500 en dan kun je de cc-cam restarten. Of anders je webinterface los zetten op je router en beveiligen met een pw en dan kun je ook de cc-cam restarten dmv de afstandbediening in je webbrowser. groeten,JBnl
Tonskidutch Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 ook goed er zijn dus meer wegen naar rome... mogelijk. je weet echter nooit of buitenlandse en/of andere internet providers bepaalde poorten hebben dichtgetimmerd... terwijl LogMeIn altijd via hun secure servers op je standaard internet aanbellen. cheers Walking The Dog Carles Es Les Lulus, Arno
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen