Ga naar inhoud


aaf 2.0 C en MG CAM herstart


Gast mavical

Aanbevolen berichten

Ik heb de nwe AAF 2.0 C geinstalleerd. Moet nu steeds handmatig de MGCAM starten om beeld te krijgen. Een bug ? Zijn er meer die hiermee problemen hebben ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb ik inderdaad aangepast (zie onderstaande) Ik heb met andere AAF nooit problemen gehad.

 

network mode, use summ for several clients

# 00 no network (default)

# 01 newcamd netclient

# 02 radegast netclient

# 04 camd3 netclient

# 08 gbox netclient

G: { 08 }

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Black_64

Ik heb gemerkt dat er al een mg_cfg bestaat in de dir /data/emu.

Normaal plaats je deze in de dir /data/keys.

Misschien zit daar je probleem en heb je de verkeerde aangepast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook gezien. Maar er staat standaard ook een mgcam in data/keys. Wordt kennelijk met de installatie direkt meegenomen. Echter mgcam start bij mij niet automatisch op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de AAF 2.00 C opnieuw geinstalleerd en blijf het zelfde probleem houden. Moet elke keer, als de ontvanger wordt ingeschakeld, via menu, rode knop, MGCAM starten, waarna beeld volgt. Ik heb ook al een keer MGCAM opnieuw gedownload en geinstalleerd maar probleem blijft. Ik heb dit in de vorige AAF series nooit gehad. WIE o WIE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook weer opnieuw geprobeerd met AAF 1.5. Krijg dan geen internet verbinding wat wel weer lukt met AAF 2.00 C. IS er een mogelijkheid van een harde reset ? Ik heb wel de fabrieksinstellingen een keer terug gezet zonder resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Black_64

Ik heb de AAF 2.0_1w in de flash en al de andere als BA image.

 

BA:

- AAF 1.5

- AAF 2.0C2

- AAF 2.0C3

 

Met al deze images heb ik geen probleem met Mgcamd.

Ik zou je niet kunnen helpen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Wat ik lees op de forums zou een oudere versie van mgcamd beter werken, ik heb dit zelf echter nog niet getest.

Heb hier eigenlijk ook geen problemen met mgcamd, enkel wanneer je de server zelf herstart kan het ooit zijn dat je even moet rebooten of moet inloggen op webinterface voor herstart van de cam.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb intussen mgcamd 1.27 geladen en geaktiveerd. Ook nu blijft het probleem bestaan dat ik bij elke opstart van de Kathrein de MGCAMD elke keer handmatig moet opstarten. Gebruik maken van een MGCAMD geeft bij geen oplossing. Wie weet raad voor dit raadsel ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Het blijft vreemd. Ik heb er nog steeds last van. Ik hoop dat het bij een nwe versie AAF opgelost is. Ik heb tot heden nog geen oplossing hiervoor gehoord. Schrale troost dat meer gebruikers hier last van hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...