Ga naar inhoud


Harddisk aan Clarketech 5000


dunhans

Aanbevolen berichten

Vandaag de Toshiba 750 gb omgeruild voor de La Cie 160 gb. Is direct uit de verpakking bruikbaar met mijn Clarketech 5000 en Maxdigital 225 want deze externe harde schijf is al FAT32 geformatteerd. Gekozen voor het 10 euro goedkopere zwarte model. Het Porsche design hoeft voor mij niet. Neemt ook HD uitzendingen perfect op. Ik durfde het niet aan om het 500 gb model te nemen en de 250 gb was uitverkocht. Makkelijk dat je er géén voeding bij nodig hebt. Meer ervaringen met externe harddisks? Meld ze hier aub. Groeten dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een CT5000C, waarop ik een OneTouch III - 750GB gebruik als externe harde schijf. Ook daarmee ben ik even bezig geweest om die aan de praat te krijgen.

Mijn HD gebruikte ik al met een PC (NTFS geformatteerd, ong. 45% vol), voordat ik een CT5000C kocht. Ik wist dat NTFS niet ging werken, dus heb een tweede partitie aangemaakt op die schijf, en die in FAT32 geformatteerd. (Heb ik PartitionMagic voor gebruikt.) Maar dat werkte ook niet; later bleek dat de lege FAT32 partitie de eerste op de schijf moest zijn, maar bij mij was het de tweede. Flink geknoeid om ze om te draaien. Nu is de eerste partitie een FAT32 waar mijn CT5000 zonder problemen op werkt, en die 45% vulling staat op de tweede partitie die nog steeds NTFS is.

PartitionMagic werkt heel erg mooi, maar is niet gratis als je het officieel gebruikt. Op Torrent-sites vind je hem trouwens vrij gemakkelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...