Ga naar inhoud


[7020]HD Activatie canaal digitaal met een 7020 ?


sjoemel71

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Heb hier een dm7020 met gemini 4.4 draaiend met cccam 1.0.9 en een orginele kaart voor het nederlandse pakket kanaal digitaal.

Ik zou graag het volgende willen weten:

Als ik mijn bestaande pakket upgrade via de website van canaal digitaal naar het HD pakket gaat dit dan werken ten opzichte van de activatie puls als de kaart in de dm7020 zit?

Ik snap dat de dm7020 de Hd kanalen niet kan weergeven uiteraard maar heb hier een multimedia pc draaien met een skystar hd pci kaart erin en zou graag de kaart hier naartoe willen sharen dus wil ik graag weten of de dm7020 als kaart server kan draaien voor de NL Hd kanalen.

Zoniet, welke ci module kan ik dan evt gebruiken? heb nu een ashton 1.0.5 maar had begrepen van iemand dat die niet overweg kan met een orginele kaart met het Hd pakket erop?

Alvast bedankt voor een evt antwoord smile

 

Mvg

 

Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites


CI module in dreambox gaat niet werken.

Volgens mij moet je opzet kunnen.

Dus Smardcard in de inerne reader dreambox met CCcam 2.09 en dan sharen naar skystar. Dat moet gaan lukken, denk ik.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paardengek
CI module in dreambox gaat net werken.
Volgens mij moet je opzet kunnen.
Dus Smardcard in de inerne reader dreambox met CCcam 2.09 en dan sharen naar skystar. Dat moet gaan lukken, denk ik.

Met vriendelijke groet, paardengek


Hoi Paardengek,

Bedankt voor je antwoord smile
Dus als ik het goed begrijp kan ik de upgrade HD activatie puls door krijgen als de kaart in de ci asthon 1.0.5 zit en die weer in de dm7020? of bedoel je dat dat ook werkt in de interne kaarlezer van de dm7020?
Het share verhaal zal vast goedkomen en maak me daar niet zo druk om, het belangrijkste is dat ik de upgrade naar de hd kanalen( activatie puls kan verwerken met mijn huidige bits and bops(aparatuur) smile

mvg

Mark
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat bedoel ik juist niet. Geen module gebruiken in de dreambox. Dat gaat niet werken.

De smardcard met de chip naar beneden in de interne kaartreader steken. Als emu CCcam kiezen. Met Cccam wordt je smartcard geactiveerd.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paardengek
Nee, dat bedoel ik juist niet. Geen module gebruiken in de dreambox. Dat gaat niet werken.
De smardcard met de chip naar beneden in de interne kaartreader steken. Als emu CCcam kiezen. Met Cccam wordt je smartcard geactiveerd.

Met vriendelijke groet, paardengek


Hoi Paardengek,

Okimedokie, allemaal duidelijk nu,ik ga er gelijk mee and de slag
Nogmaals bedankt voor je antwoord smile

Mvg

Mark
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: patyv
laat ons even weten of het gelukt is of niet.


Hoi Paytv en alle andere geintreseerden smile

Ik kan bij deze bevestigen dat dit 100% gelukt is
Ik heb de kaart geupgrade via hun website, kreeg een email van hun om de ontvanger op sbs6 laten en binnen een uur beeld zou moeten hebben, nou dat uurtje weet ik niet want was ook flink aan t stoeien om myn skystar hd pci in de pc aan de praat te krijgen in vista wat uiteindelijk op een drama uitdraaide ten opzichte van Gbox voor windows aaargh.
Ok dan draait nu als volgt
dm7020 gemini 4.4 met Gbox met officele kaart ln de dm7020
pc met amd dualcore 4800+ Xp sp1
2Gb ram
Ati radeon x1550 graphics kaart met 512 ram
Skystar Hd Pci
Orginele drivers voor de skystar hd geinstaleerd in Xp
Dvb Viewer pro laatste versie met Gbox 1.1 plugin
Cyberlink codecs voor correcte mpeg4 weergave etc
Moet wel even voor de duidleijk vermelden daat de upgrade activatie puls heeft plaats gevonden via Cccam 1.0.9 in Gemini 4.4 zoals Lid Paardengek zei dat zou moeten werken en dit is bij deze 100% bevestigd smile
Nou dit zijn de resultaten en hoop dat ook ander hier wat aan heeft smile
Ik ga nu lekker Discovery Hd kijken op 23.2 smile etc.

Mvg

Mark


Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...