DreamboxNewbie Geplaatst: 13 augustus 2008 Geplaatst: 13 augustus 2008 Je hebt er blijkbaar ervaring mee. Zijn er trouwens al mensen die de 8000 ontvangen hebben (als ze dat mogen vertellen tenminste). Zijn er al images beschikbaar?
nlrela Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 Origineel bericht van: tfh Naast de 500GB harddisk, zit er bij mijn weten nog een WiFi kaartje en een DVD brander in. Waar zou ik dergelijk info kunnen vinden ? In het contract staat enkel en alleen "Dreambox 8000 HD PVR DVD" en volgens mij betekent dat niet, dat er al een HD en DVD inzit ... 2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)
bartbnl Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 In de Auftragsbestätigung die hier geplaatst is, is te lezen dat de dvd recorder, hdd en wifi erbij zitten.
Gast sattaz Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 Origineel bericht van: digitaal kijker Origineel bericht van: El_Bandito The delivery of the DM8000 HD PVR DVD will be in progress of week 33-34 this year. Bron: Mit freundlichem Gruß, Best Regards Patrick Puch wat dus in de week van 11 augustus tot 24 augustus is, iets minder dan een 14tal dagen dus. @El_Bandito, Op het bekende Duitse IHAD (Gemini) forum staat een posting van iemand die meldt dat zijn Dreambox 8000 zal worden geleverd in week 35/36. Dat betekent dat de uitlevering in ieder geval na 24 augustus zal plaatsvinden. De betreffende persoon had trouwens al op 30 juli de mededeling gekregen dat hij was toegelaten als betatester voor de Dreambox 8000. Met vriendelijke groeten sattaz
El_Bandito Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 @sattaz Hieronder de feiten: -------------------------------------- Dream Multimedia GmbH V. I. P aan mij details weergeven 30 jul. Beantwoorden Sehr geehrte® *******, Thank you in advance for your interest in our beta-test for the DM8000 HD PVR DVD. I am glad to tell you that you were accepted for the selection of beta-testers. Please send me your complete contact data as far as possible. After receipt I will send you the contract and the order confirmation as a pdf-file. Mit freundlichem Gruß, Best Regards Marc Spickermann Tel.: ******** Fax: ******** eMail: ******** web: ******** Address Dream Multimedia GmbH Pierbusch 26 44536 Lünen Germany Amtsgericht Dortmund, HRB 19958 Geschäftsführung: Alpaslan Karasu ----------------------------------- Please sent one signed copy of the contract to the following Fax-no: ************** After this please transfer the amount mentioned in the contract within 7 days to the bank-account mentioned in the contract or order confirmation for completing the registration. The delivery of the DM8000 HD PVR DVD will be in progress of week 33-34 this year. If you decide not to take part in the beta-test please give me a short feedback. Thank you. Mit freundlichem Gruß, Best Regards Patrick Puch Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Gast sattaz Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 @El_Bandito, Degene die op het bekende Duitse IHAD (Gemini) forum meldde over de levering in 35/36 zal denk ik precies dezelfde e-mail(s) hebben ontvangen als jij hier in dit topic als feiten aan ons laat zien. Een nieuw feit is dat die andere persoon vandaag van Dream bericht heeft gekregen dat de levering van zijn Dreambox 8000 zal plaatsvinden in week 35/36. Citaat: das ich als Tester ausgewählt wurde weiss ich seit 30.07. und erst Heute kam per Mail der Vertrag. Auslieferung steht bei mir KW35/36. Bron: IHAD (Gemini) forum d.d. 14-08-2008 Kennelijk heb jij (vandaag) zo'n mededeling van Dream (nog) niet ontvangen. Met vriendelijke groeten sattaz
El_Bandito Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 Origineel bericht van: sattaz Kennelijk heb jij (vandaag) zo'n mededeling van Dream (nog) niet ontvangen. Met vriendelijke groeten sattaz Ik ben niet ingegaan op het aanbod van DMM. Naast de samenstelling van de Box, en de uiteindelijke aanschafprijs, wordt er in het contract gesproken over "een kopie" van de DM8000. Citaat: The Seller shall sell the Purchaser a copy of the Dreambox 8000 HD PVR DVD beta version. Voor mij is een ontvanger ook een soort "sierraad" in de woonkamer, en ik wil wel graag zeker zijn dat ik een nette afgewerkte DreamBox krijg. Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Gast sattaz Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 Origineel bericht van: El_Bandito Ik ben niet ingegaan op het aanbod van DMM. Naast de samenstelling van de Box, en de uiteindelijke aanschafprijs, wordt er in het contract gesproken over "een kopie" van de DM8000. Citaat: The Seller shall sell the Purchaser a copy of the Dreambox 8000 HD PVR DVD beta version. Voor mij is een ontvanger ook een soort "sierraad" in de woonkamer, en ik wil wel graag zeker zijn dat ik een nette afgewerkte DreamBox krijg. @El_Bandito, 1 van de vele mogelijke Nederlandse vertalingen van het Engelse woord "copy" is "exemplaar". Volgens mij wordt dat bedoeld in de e-mail die je van Dream hebt ontvangen. Je koopt dan in dat geval een exemplaar van de Dreambox 8000. Dat is (gelukkig) niet hetzelfde als een kopie Met vriendelijke groeten sattaz
El_Bandito Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 Citaat: @El_Bandito, 1 van de vele mogelijke Nederlandse vertalingen van het Engelse woord "copy" is "exemplaar". Volgens mij wordt dat bedoeld in de e-mail die je van Dream hebt ontvangen. Je koopt dan in dat geval een exemplaar van de Dreambox 8000. Dat is (gelukkig) niet hetzelfde als een kopie Zou mogelijk zijn, echter is het voor mij een weloverwogen keuze geweest, en ik laat een ander met dit beta-exemplaar "blij" zijn. Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Gast sattaz Geplaatst: 14 augustus 2008 Geplaatst: 14 augustus 2008 Origineel bericht van: Fransyvy ...Ik dacht dat het verboden was om te zeggen dat je een box ging kopen...toch? @Fransyvy, In dit topic is er een contract via een bijlage bijgevoegd. Het is volgens dat contract verboden om te zeggen dat je een beta Dreambox 8000 HEBT gekocht. Als je zegt dat je een beta Dreambox 8000 GAAT kopen heb je de beta Dreambox 8000 (nog) niet gekocht (en heb je ook geen contract getekend). Als je GEEN contract hebt getekend ben je daarnaast niet gebonden aan enige bepaling uit dat contract. Met vriendelijke groeten sattaz
nlrela Geplaatst: 15 augustus 2008 Geplaatst: 15 augustus 2008 Origineel bericht van: bartbnl In de Auftragsbestätigung die hier geplaatst is, is te lezen dat de dvd recorder, hdd en wifi erbij zitten. Hmmm, dat staat er dus niet meer op ... nu dus zonder poespas, alleen de DM8000. 2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)
Gast sattaz Geplaatst: 15 augustus 2008 Geplaatst: 15 augustus 2008 Origineel bericht van: nlrela Origineel bericht van: bartbnl In de Auftragsbestätigung die hier geplaatst is, is te lezen dat de dvd recorder, hdd en wifi erbij zitten. Hmmm, dat staat er dus niet meer op ... nu dus zonder poespas, alleen de DM8000. @nlrela, Welke prijs staat erbij vermeld? Met vriendelijke groeten sattaz
nlrela Geplaatst: 15 augustus 2008 Geplaatst: 15 augustus 2008 899 Euro 2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)
Gast sattaz Geplaatst: 15 augustus 2008 Geplaatst: 15 augustus 2008 Origineel bericht van: nlrela Origineel bericht van: bartbnl In de Auftragsbestätigung die hier geplaatst is, is te lezen dat de dvd recorder, hdd en wifi erbij zitten. Hmmm, dat staat er dus niet meer op ... nu dus zonder poespas, alleen de DM8000. 899 Euro. Opmerkelijk, 2 verschillende hardware configuraties voor dezelfde prijs, 899 Euro 899 Euro voor een kale beta Dreambox 8000. Als dit (zoals te lezen in de flyer) een Vorzugspreis (voordelige prijs) is wat zal dan straks de verkoopprijs van de reguliere Dreambox 8000 moeten worden? Met vriendelijke groeten sattaz
El_Bandito Geplaatst: 15 augustus 2008 Geplaatst: 15 augustus 2008 Lijkt me vreemd dat er met "twee maten" wordt gemeten. Allemaal hetzelfde, voor hetzelfde geld, toch ?! Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen