Ga naar inhoud


[TF5000PVR] Tijd op display ontvanger tf5000


Gast gatso

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Kon het zo 123 niet vinden op het forum. Sinds 2 weken staat er ineens de tijd op de display van mn ontvanger (ipv zendernummer) Ik krijg het er niet uit. Bovendien klopt de tijd niet met de GMT tijd die de ontvanger via de sat doorkrijgt. Wie weet een oplossing ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi,

 

Oeps sorry, het is een TF 5000pvr. Overigens heb ik er nog nooit nieuwe firmware opgeladen (tenzij dat automatisch via sat gaat).

 

Wat ik niet begrijp is dat het "opeens zomaar" gebeurd is. Niks veranderd, niks ingedrukt. Ik ga nu eens proberen om de stekker eruit te trekken.

 

Ik kom er nog op terug.

 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je bericht moeten editten. Is het geven van de "Topfield prefix" vóór een bericht dan echt zoveel moeite ?

Lees de regeltjes voor plaatsen van berichten in Topfield eens door s.v.p. Dat scheelt mij inieder geval een hoop werk !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordat mijn ontvanger definitief de geest gaf was de klok bij mij ook geregeld van slag.

 

Het trekken van de stekker lost het probleem meestal wel op.

 

Daarna wel even nakijken of de tijdinstellingen nog kloppen (bijv. of de tijd van de goede transponder wordt gehaald).

En ook even naar de timerinstellingen kijken.

Deze willen ook nog wel eens spectaculair gewijzigd zijn...

 

Ruud

VU+ Solo2 met VTI 5.1.0 - NanoXX 9500HD - Topfield TF7700HSCI - 78cm Philips schotel draaibaar van 68.5E-45W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...