Ga naar inhoud


wie geeft er even zijn SNR door van de 800 ??


Gast jansen5554

Aanbevolen berichten


Gast jansen5554

Bedankt voor je antwoord.

Ik zie dat er eigenlijk bij mij maar 1 uitzondering is, nl de Alps lnb voor Astra 3 23,5 E.SNR=7,3

Wat het vinden van onderwerpen hier betreft:

Het zoeksysteem werkt voor geen meter.

Ten tweede als men op dit forum zo slim zou zijn om van elke DB type een aparte Topic te maken (zoals ze dat overal anders doen!)scheelt dat minimaal een half uur zoeken.

Ik ben dus 3 kwartier bezig geweest met de zoekwoorden dm800 en snr.Moet jij eens kijken wat voor bras je krijgt.

Het probleem is dat de leden over het algemeen gesproken hele goede info geven maar als je dat in die brij van 2800 paginas probeert te vinden,het de bekende naald en de bekende hooiberg word.

Het is dan ook juist aan die leden (zoals jij)te danken dat ik hier regelmatig kom kijken anders liet ik dit forum links liggen.

Kortom info 9 vindbaarheid 0.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jansen5554
Bedankt voor je antwoord.
Ik zie dat er eigenlijk bij mij maar 1 uitzondering is, nl de Alps lnb voor Astra 3 23,5 E.SNR=7,3
Wat het vinden van onderwerpen hier betreft:
Het zoeksysteem werkt voor geen meter.
Ten tweede als men op dit forum zo slim zou zijn om van elke DB type een aparte Topic te maken (zoals ze dat overal anders doen!)scheelt dat minimaal een half uur zoeken.
Ik ben dus 3 kwartier bezig geweest met de zoekwoorden dm800 en snr.Moet jij eens kijken wat voor bras je krijgt.
Het probleem is dat de leden over het algemeen gesproken hele goede info geven maar als je dat in die brij van 2800 paginas probeert te vinden,het de bekende naald en de bekende hooiberg word.
Het is dan ook juist aan die leden (zoals jij)te danken dat ik hier regelmatig kom kijken anders liet ik dit forum links liggen.
Kortom info 9 vindbaarheid 0.


Als ze dat overal anders doen zou ik toch effe overal zoeken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jansen5554
Bedankt voor je antwoord.
Ik zie dat er eigenlijk bij mij maar 1 uitzondering is, nl de Alps lnb voor Astra 3 23,5 E.SNR=7,3
Wat het vinden van onderwerpen hier betreft:
Het zoeksysteem werkt voor geen meter.
Ten tweede als men op dit forum zo slim zou zijn om van elke DB type een aparte Topic te maken (zoals ze dat overal anders doen!)scheelt dat minimaal een half uur zoeken.
Ik ben dus 3 kwartier bezig geweest met de zoekwoorden dm800 en snr.Moet jij eens kijken wat voor bras je krijgt.
Het probleem is dat de leden over het algemeen gesproken hele goede info geven maar als je dat in die brij van 2800 paginas probeert te vinden,het de bekende naald en de bekende hooiberg word.
Het is dan ook juist aan die leden (zoals jij)te danken dat ik hier regelmatig kom kijken anders liet ik dit forum links liggen.
Kortom info 9 vindbaarheid 0.


pffff
als jij zo goed weet hoe het moet begin dan zelf een forum

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast djdakman
Origineel bericht van: DeBeek
Origineel bericht van: djdakman
Ik zou ook nie zo gauw zoeken op.... Problemen op de gecodeerde HD kanalen toch .???????????

Regards DJ


Je kan natuurlijk ook zoeken op de naam van de poster (hemertje) wink



Daar heb je gelijk in , niet goed nagedacht van mij whistle:D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Origineel bericht van: djdakman
Ik zou ook nie zo gauw zoeken op.... Problemen op de gecodeerde HD kanalen toch .???????????

Regards DJ


Je kan natuurlijk ook zoeken op de naam van de poster (hemertje) wink



Heb je wel eens gezien hoeveel hemertje per week post wink ?
En dan nog, geen snr laugh

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...