Ga naar inhoud


[Pace] Geen geluid meer op NGC-HD


Apple740

Aanbevolen berichten

Een aantal weken geleden, toen CDS 5.1 geluid toevoegde aan Discovery-HD, zaten de Pace DS810 en Dreambox800 eigenaren zonder geluid op dat kanaal.

 

Een aantal dagen later heeft CDS dat probleem verholpen, en hadden we weer geluid.

 

Nu heeft CDS 3 dagen geleden 5.1 toegevoegd aan NGC-HD en is weer precies hetzelfde probleem aan de gang: ik heb sindsdien geen geluid meer op dat kanaal.

 

Ligt dit aan mij of hebben alle Pace eigenaren geen geluid meer en zijn er nog andere receivers die ook geluidsproblemen hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Hallo Apple,

Ik heb dit gedeelte eens doorgelezen (waar jezelf ook bij staat) en heb dan heel simpel de vraag: "kan het in de door jou gebruikte cam zitten"? Ondanks dat het bij Discovery HD na enkele dagen weer werkte?

Alfons


Ik heb een Diablo cam.

Als er later een andere Pace eigenaar zich hier meldt met een
andere cam bij wie het geluid het wél doet dan weten we genoeg. wink

In deze topic zie ik echter geen verband tussen het geen geluid hebben en een bepaalde CAM. Er worden hier door Pace eigenaren verschillende cams gebruikt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, de Pace810-eigenaren zijn niet met vakantie, ze zitten waarschijnlijk bijna allemaal in een dwangbuis nadat ze door het lint gingen wegens de schier eindeloze reeks onhebbelijkheden van hun toestel eek

Zet me ook maar op de lijst, geen geluid meer op NatGeo HD met een Pace DS810XE en een AstonCrypt mad

Heb dit weekend net één van m'n 2 Paces vervangen door een CT-5000, een droom van een apparaat vergeleken met de Pace, geen gepruts meer met het netsnoer, gedaan met het rondje CI-rammen en het retourtje EPG (Pace 810-gebruikers weten waarover ik het heb!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...