Dilasso Geplaatst: 27 juli 2008 Geplaatst: 27 juli 2008 LS, Ik zou graag Mp3’s via de Dreambox willen afspelen, nonstop dus, waar zet ik ze in de Dreambox, welke map? Ook een fotoshow lijkt me leuk, zelfde vraag waar plaats ik de foto’s in de Dreambox? Groet, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
boaz Geplaatst: 27 juli 2008 Geplaatst: 27 juli 2008 Maakt niet uit, zolang ze in 1 map staan, blijft de box doorspelen en bij de laatste aangekomen wordt weer vrolijk van voren af aan begonnen. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Dilasso Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Geplaatst: 27 juli 2008 Origineel bericht van: boaz Maakt niet uit, zolang ze in 1 map staan, blijft de box doorspelen en bij de laatste aangekomen wordt weer vrolijk van voren af aan begonnen. Werkt dat ook bij foto's zo? Moet er dan niet worden aangegeven na hoeveel seconden er van foto gewisseld moet worden? Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
boaz Geplaatst: 27 juli 2008 Geplaatst: 27 juli 2008 Dat hangt volledig van je image af en of je nog een aparte plug in gebruikt, dus ..... VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Dilasso Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Geplaatst: 27 juli 2008 Origineel bericht van: boaz Dat hangt volledig van je image af en of je nog een aparte plug in gebruikt, dus ..... Bedankt boaz voor je info, Mp3 spelen goed en met foto's ga ik nog aan de gang. Groet, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen