Dilasso Geplaatst: 28 juli 2008 Geplaatst: 28 juli 2008 LS, Hoe zet ik picons in mijn Dreambox 7025? Groet, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
DeBeek Geplaatst: 28 juli 2008 Geplaatst: 28 juli 2008 Kan gewoon vanuit het Addons menu van Gemini zelf.. Tip, Zet voortaan even in je topic regel wat voor dreambox je hebt. b.v. [DM7025] Picons installeren.
boaz Geplaatst: 28 juli 2008 Geplaatst: 28 juli 2008 Downloaden en installeren via je image bijv. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Dilasso Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Geplaatst: 28 juli 2008 Citaat: Tip, Zet voortaan even in je topic regel wat voor dreambox je hebt. b.v. [DM7025] Picons installeren. Oké DeBeek, ga ik doen. Groet, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Dilasso Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Geplaatst: 29 juli 2008 Ik heb via de blauweknop van de AB en de optie ADDONS de picons in de box gezet, de box opnieuw opgestard maar ze zijn niet zichtbaar, ben ik nog iets vergeten? Groet, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Dilasso Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Geplaatst: 29 juli 2008 Origineel bericht van: Dilasso Ik heb via de blauweknop van de AB en de optie ADDONS de picons in de box gezet, de box opnieuw opgestard maar ze zijn niet zichtbaar, ben ik nog iets vergeten? Groet, Dilasso. Iemand nog suggesties. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
DeBeek Geplaatst: 29 juli 2008 Geplaatst: 29 juli 2008 Blauwe toets / extra,settings / infobar / extra field en piconplace......
Neptunus Geplaatst: 29 juli 2008 Geplaatst: 29 juli 2008 Je moet er wel voor zorgen dat de namen van de picons EXACT gelijk zijn aan de namen van de zenders. Ga via DCC naar de lokatie van de picons (je zet ze bij voorkeur op de CF card) en wijzig ze zonodig van naam. Verder moet je ook ervoor zorgen dat de skin weet waar de picons staan, dit is image afhankelijk. O ja, uiteraard moet ook de gekozen skin picons kunnen weergeven en moet je in de skin aangeven dat je in het veld picons wilt zien. Wat een hoop gedoe eigenlijk@! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Littlesat Geplaatst: 29 juli 2008 Geplaatst: 29 juli 2008 Eens een andere skin geprobeerd. Een skin die namelijk Picons ondersteunt?? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Dilasso Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Geplaatst: 29 juli 2008 Citaat: Wat een hoop gedoe eigenlijk@! Zeg dat wel, ik begin er maar niet aan. Groet, Dilasso Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Neptunus Geplaatst: 29 juli 2008 Geplaatst: 29 juli 2008 Origineel bericht van: Dilasso Citaat: Wat een hoop gedoe eigenlijk@! Zeg dat wel, ik begin er maar niet aan. Groet, Dilasso Juist wel doen, dat is de hobby hé, om iets wat je moeilijk vind toch voor elkaar te krijgen en er dan achter komen dat het toch niet zo moeilijk was. Je kunt de picons ook downloaden, sat4all lid Lk1zhm heeft ze al eens gepost, kijk maar even HIER. Daarna met DCC bij voorkeur op de CF card zetten, volg je het nog? Indien nee, welk image gebruik je. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Dilasso Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Geplaatst: 29 juli 2008 Oké Neptunus, dan ga ik toch een poging ondernemen de image is Gemini 6 Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Neptunus Geplaatst: 29 juli 2008 Geplaatst: 29 juli 2008 Stap voor stap: weet je zeker dat je een skin heb gekozen die picons weer kan geven? weet je zeker dat de zendernaam exact overeenkomt de piconnaam weet je zeker dat de skin "weet" waar de picons staan. Weet je zeker dat je bij skin hebt aangegeven dat het extra field wordt gevuld door picons en niet door bijvoorbeeld tuner status. als dat geregeld is kan het niet meer misgaan. succes. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
El_Bandito Geplaatst: 29 juli 2008 Geplaatst: 29 juli 2008 Origineel bericht van: Neptunus Stap voor stap: weet je zeker dat de zendernaam exact overeenkomt de piconnaam succes. Bij een DB7025 hoeft dat niet hoor, als je bijvoorbeeld de image van LT 5th neemt, en je stelt in zoals onderstaand plaatje: Ik heb zelf een en ander aan picons verzameld, totaal ruim 13.000 picons, ca. 25 MB, en op mijn CF kaart gezet. Bij mijn DB7025 en DB800 werken nagenoeg alle picons, terwijl deze helemaal geen zenderbenaming hebben, maar een sat-positie benaming. Momenteel ben ik de HD picons aan het verzamelen. Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
spongebob Geplaatst: 29 juli 2008 Geplaatst: 29 juli 2008 hoi elbandito: is het mogelijk om je verzameling met ons te delen en eventueel het 25mb-bestandje te posten. Ik ben alleszins geïnteresseerd en misschien nog wel wat anderen met mij. dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen