Ga naar inhoud


4 aug. nieuwe software humax icord


geronnimo

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: geronnimo
maandag 4 aug. komt de langverwachte update voor de icord, dan wordt ook de lan geactiveerd maar alleen met ftp ondersteuning.
en verder nog enkele verbeteringen en worden de bugs verwijderd.
Beste geronnimo ,wat bedoel je met alleen ftp ondersteuning?
Hij kan toch wel met een pc samenwerken?(up/downloaden)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het al in het andere draadje gezet, maar vooruit hier dan nog maar een keer :

 

- Lan aansluinting wordt actief voor FTP toegang naar de icord

- Favorieten bug opgelost

- Voor- en nalooptijd globaal instelbaar voor opnames

- USB kanaalexport

- Underverdeling in mediacenter : bugs verwijderd

- Audiosporen selecteerbaar bij paytv opnames

 

Over tvtv geen melding, maar het bovenstaande lijstje is wat de beta testers te melden hadden als "een aantal van de verbeteringen". We zien het maandag (hopelijk) wel.

 

En voor apple740 : Je kan op internet in 1 oogopslag zien wat er die avond op NL tv is bij b.v. rtl8 (tvgids). Smaken verschillen maar meestal is er op NL tv überhaupt helemaal niets dus kan je rustig zonder de CD info *grapje*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dutchmike

En voor apple740 : Je kan op internet in 1 oogopslag zien wat er die avond op NL tv is bij b.v. rtl8 (tvgids). Smaken verschillen maar meestal is er op NL tv überhaupt helemaal niets dus kan je rustig zonder de CD info *grapje*


Een meerdaagse EPG vind ik vooral erg makkelijk om opnames mee te programmeren, voor mij persoonlijk gewoon een must bij een DVR.

Al zou de EPG slechts één of 2 dagen vooruit gaan dan ben ik al blij. Alleen "now/next" heb ik echter geen fluit aan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste apple740, als het voor jou item nr1 is bij je keuze voor een HD-pvr blijft er alleen maar Topfield over. Persoonlijk denk ik niet dat de Icord ooit de niet standaard epg van CD gaat ondersteunen.

 

Het is dan een keuze voor iets makkelijker programmeren van de NL kanalen op een receiver met erg veel problemen, of iets meer knopjes drukken op een icord.

 

Waar praten we tenslotte over : je drukt op opname, en stelt de tijd en datum in, duurt 10-20 seconden. Het ophalen van die "mediaguard" epg op een topfield duurt langer wink

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satter
is de update er nu? kan het zelf ni testen


nog niet:

Citaat:
Neues iCord HD Update am Montag PDF Drucken E-Mail
Geschrieben von: iCord HD Community
Freitag, 01. August 2008 um 11:12

Oberursel / Freigericht [JB]: wie wir soeben von HUMAX erfahren haben, ist die Freigabe der neuen iCord HD Firmware, für die KW 32 angestrebt.
Unseren Informationen zur Folge wird das Update am Montag den 04.08. zur Verfügung gestellt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: xarxar2
Origineel bericht van: geronnimo
Dan is je keuze beperkt tot cd goedgekeurde ontvangers.


ER zijn toch nog geen "CD goedgekeurde" HDTV twin PVR's?


Dit is ook wat de situatie zo schrijnend maakt. Er zijn nauwelijks nog HDTV DVR's waar je een fatsoenlijke EPG op de CDS kanalen hebt.

Vandaar mijn interesse in de iCord, die het via TVTV zou kunnen doen. Ben dus zeer benieuwd naar de gebruikerservaringen of met de nieuwe update TVTV aan de praat te krijgen is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...