Golfdiesel Geplaatst: 4 augustus 2008 Geplaatst: 4 augustus 2008 Als ik meerdere opnames inplan en dan bij de aktie die na de opname uitgevoerd moet worden instel dat de box uit moet gaan dan blijft de box toch aanstaan en niet alle opnames lukken. Er komen dan steeds meldingen in het beeld of je box echt uit wilt schakelen. Wat ik eigenlijk wil is dat ik de box uitzet (deep standby) en dat de box dan aangaat voor de opname en na de opname weer uit gaat. Als er dan tijdens de eerste opname ook een tweede opname gestart wordt die langer duurt dan de eerste dan moet de box niet gaan zeuren over het uitschakelen en moet de box aan het einde van de laatste opname gewoon uit gaan. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Tonskidutch Geplaatst: 5 augustus 2008 Geplaatst: 5 augustus 2008 dat gesukkel met die bevestiging is mij ook opgevallen op een dm 800 is het ook ernstig vervelend omdat je dan enkel de netstekker kunt trekken als dat al niet anders kan, (?) dan zou na een bepaalde (x seconden) idle-time deep standby vanzelf moeten worden ingesteld maar eerlijk ik heb mijn dreambox NOOIT uit wat als je exact hetzelfde test met de aktie >standby< heb je dan hetzelfde euvel met de opnames die niet lukken? cheers Walking The Dog Carles Es Les Lulus, Arno
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen