Ga naar inhoud


Kathrein doet niets meer!


joop001

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik heb het weer eens voorelkaar! Ik probeerde voor het eerst mijn Kathrein 910 met een usb-stick van een nieuwe image te voorzien (de 2.0C van AAF) maar vervolgens deed de Kathrein niets meer!!!

 

Na wat rondkijken en lezen ben ik uiteindelijk met KathiUp1.2 een heel eind gekomen. Volgens dit programma is de box benaderbaar en opnieuw te flashen. Echter als alles bijna klaar is (ik zet er dan sw1.05 notfall versie op)en in het scherm van KathiUp staat boot te lezen lijkt er niets meer te gebeuren.

 

Heb het diverse keren geprobeerd en een half uur gewacht maar niets lijkt te helpen.

 

Wie o wie kan mij zeggen wat ik verkeerd heb gedaan en hoe ik dat kan herstellen.

 

Alvast bedankt voor de hulp.

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites


kathrein images op een usb stick zetten en menu( onder het display ) vasthouden tot emergency boot in het display verschijnt.

dan wist hij de huidige firmware en haalt hij de nieuwe firmware van stick.

 

Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch.. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bijlage die ik geplaatst heb is de procedure die je gebruikt, nadat je de voorgaande noodprocedure al geprobeerd hebt en je kathy niet doorstart (in het display blijft dan gewoon Kathrein ufs910 staan). Dit ter info wink

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Allemaal,

 

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb hem/haar weer aan de praat. Wat ik heb gedaan is de procedure van Bangkok By Night geprobeerd en vervolgens via KathiUp er opnieuw software (notfall 1.05) opgezet. Tot mijn verrassing/blijdschap werkte het weer.

 

Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...