concordia Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 ik heb hier een Duo Lnb van canaldigitaal. krijg wel de regio nale zenders maar geen ned1-hd geschiedenis-tv enz enz een hd pakt die wel weer wie heeft dit probleem ook gehad of heeft. Als ik hem aansluit op de rotor dan overal beeld
Henksat Geplaatst: 8 augustus 2008 Geplaatst: 8 augustus 2008 Afstelling niet goed. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
concordia Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2008 Hallo Henk ja de afstelling is goed, als ik mijn philips ontvanger er achter zet dan werkt het wel goed. Sorry voor de late reactie was op vakantie.
Tonskidutch Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 heb je de satellite equipment control plugin erop...? Delay between diseqc commands van default 120 op 130 zetten en 95% van de zenders is zichtbaar enkelen hebben een andere zenderlijstsetting nodig maar je moet misschien ook eens zoeken naar software updates van je image. cheers Stool Pigeon Kid Creole and the Coconuts
Henksat Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Origineel bericht van: concordia Hallo Henk ja de afstelling is goed, als ik mijn philips ontvanger er achter zet dan werkt het wel goed. Dus is de afstelling niet goed. De niet te vinden zenders vereisen een betere afstelling van de schotel, en óók de Dreambox heeft een minder gevoelige tuner dan bv een Philips tuner. Dus hoogst waarschijnlijk toch de afstelling. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
concordia Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2008 hallo bedankt voor de info, ik ga dit deze week even proberen
concordia Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2008 Hallo kan het ook zijn dat de 60 cm schotel te klein is
©TheMenk© Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 nee, Deze duo lnb is speciaal ontworpen voor de 60 cm schotels. Zou raar zijn dat ineens de schotel te klein zou zijn. Wel heb je met grotere schotels meer reserve bij "slecht weer" (mits goed afgesteld etc.) Maar op een 60 cm schotel zou het prima moeten lukken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen