hub Geplaatst: 9 augustus 2008 Delen Geplaatst: 9 augustus 2008 graag had ik de bevindingen geweten van mensen die hun dreambox 800HD al terug hebben van reparatie bij DMM.met betrekking tot het vastlopen op HD kanalen en het warm/heet worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cor11 Geplaatst: 9 augustus 2008 Delen Geplaatst: 9 augustus 2008 denk toch dat je iets verde moet lezen zijn er genoeg die wat geplaatst hebben inmiddels heb ik mijn box terug 3 weken weg geweest waar van 8 dagen onderweg geweest door beroerde tnt post box word nog wel warm loopt niet meer vast op hd kanalen moederboard is vervangen gr cor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaveyNL Geplaatst: 9 augustus 2008 Delen Geplaatst: 9 augustus 2008 Ik heb mijn DM800 ook opgestuurd aan Dream vanwege een ander probleem zij hebben hem op 24 July ontvangen maar ik heb hem nog niet terug. Ik belde Vrijdag en toen is mij verteld dat hij volgende week zou worden opgestuurd. Ik vind de vertraging niet het aller ergste maar wel dat ze geen enkele mail hebben beantwoord sinds ze hem hebben ontvangen. Voor die tijd kreeg ik wel netjes antwoord. Verder beloofden ze hem gelijk retour te sturen: > take care for the repair at once and will send the box back to > you as soon as possible. > Normally we do this on the same day as we receive the box. DM800, OpenPli, Visiosat G3D, Astra 19.2 + 23.5 + 28.2 + Hotbird 13 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
allez l'om Geplaatst: 9 augustus 2008 Delen Geplaatst: 9 augustus 2008 dat hebben ze mij ook verteld en duurde 4 weken voor ik hem terug had. Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaveyNL Geplaatst: 11 augustus 2008 Delen Geplaatst: 11 augustus 2008 Dream heeft zelf geen reserve onderdelen (moederbord) meer dus iedereen die op z'n DM800 wacht zal nog even geduld moeten hebben. > I have to excuse me for the late response at first. I've checked > the status, unfortunately we have to wait for spare parts to > repair the device. As soon as the parts are available we will > send the box back to you tested and repaired as soon as possible. DM800, OpenPli, Visiosat G3D, Astra 19.2 + 23.5 + 28.2 + Hotbird 13 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nlrela Geplaatst: 11 augustus 2008 Delen Geplaatst: 11 augustus 2008 Origineel bericht van: DaveyNL Ik vind de vertraging niet het aller ergste maar wel dat ze geen enkele mail hebben beantwoord sinds ze hem hebben ontvangen. Voor die tijd kreeg ik wel netjes antwoord. Dat is omdat ze de mailtjes van hun DM8000-actie nog aan het lezen zijn, zijn dezelfde support medewerkers. Mijn vragen zijn ook al sinds 3 weken niet beantwoord. Hoop voor jou dat je box wel in orde terugkomt, de mijne doet het nog steeds niet..... 2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simean Geplaatst: 11 augustus 2008 Delen Geplaatst: 11 augustus 2008 Vandaag antwoord gehad dat ze hem nog aan het testen zijn en dat ik een tracking nummer ontvang wanner hij terug onderweg is. We wachten af. Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaveyNL Geplaatst: 11 augustus 2008 Delen Geplaatst: 11 augustus 2008 Origineel bericht van: nlrela Dat is omdat ze de mailtjes van hun DM8000-actie nog aan het lezen zijn, zijn dezelfde support medewerkers. Die mails kan je ook zien als ticket op hun systeem. DM800, OpenPli, Visiosat G3D, Astra 19.2 + 23.5 + 28.2 + Hotbird 13 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gizmo Geplaatst: 11 augustus 2008 Delen Geplaatst: 11 augustus 2008 Volgens mij allemaal standaard antwoorden van DMM: sorry for the late response. Unfortunately I have to tell you that we are still checking the device. We do our best to solve the problem here as soon as possible. Thank you in advance for your understanding. Reeds bijna 5 weken weg!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jansen5554 Geplaatst: 12 augustus 2008 Delen Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik heb er nu een laptop-cooler onderstaan.Nauwelijks nog last van vastlopers. DMM heeft behalve een ander moederbord,wat zeer lang duurt en niet altijd helpt,nog steeds geen goede oplossing. Vergeet niet dat het zeer grote aantal DM800 bakken,die ter reparatie aangeboden worden en het tekort aan onderdelen,er de oorzaak van is dat je je bak erg lang kwijt bent. Zolang er geen goede oplossing is, en de wachttijd voor reparatie zo lang is,hou ik de mijne thuis. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simean Geplaatst: 12 augustus 2008 Delen Geplaatst: 12 augustus 2008 Ochja.. hebben ze tenminste je adres en kunnen ze de oplossing rechtstreeks opsturen Ik ben stiekem wel benieuwd of ze ergens iets gaan doen ter compensatie of whatever omdat je zolang zonder box zit.. terwijl je die net nieuw gekocht hebt. (nee niet dat ik er op zit te wachten maar is toch wel een vorm van excuses) Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
B17 Geplaatst: 12 augustus 2008 Delen Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik stond op het punt er 1 te bestellen, maar ik zie er maar vanaf. Ik vindt dat je voor zo'n prijs wel een goed werkend apparaat mag verwachten. Onvoorstelbaar dat ze ze op deze manier uitleveren. Ten eerste is het niet netjes van Dream en bovendien gooi je je naam te grabbel. B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hemertje Geplaatst: 12 augustus 2008 Delen Geplaatst: 12 augustus 2008 Origineel bericht van: B17 Ik stond op het punt er 1 te bestellen, maar ik zie er maar vanaf. Ik vindt dat je voor zo'n prijs wel een goed werkend apparaat mag verwachten. Onvoorstelbaar dat ze ze op deze manier uitleveren. Ten eerste is het niet netjes van Dream en bovendien gooi je je naam te grabbel. B17 denk je zelf dat ze er blij mee zijn? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast henisa Geplaatst: 12 augustus 2008 Delen Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik heb zelf ook een DM800, en ook problemen met tune failed en vastlopers op HD. Heb ook een ticket aangemaakt. Na wat heen en weer gemail zullen ze mij een nieuwe tuner sturen om te kijken of dit het probleem oplost. Ik zal hem niet zo snel opsturen tot ze zeker weten dat ze het probleem op kunnen lossen. we zullen zien. HenIsa Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
B17 Geplaatst: 12 augustus 2008 Delen Geplaatst: 12 augustus 2008 denk je zelf dat ze er blij mee zijn? Neen dat denk ik niet, maar als je iets op de markt brengt dan test je dat toch goed uit om dit soort dingen te voorkomen...lijkt mij. B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen