Ga naar inhoud


[800S] wie heeft zijn opgestuurde 800HD al terug van DMM


hub

Aanbevolen berichten


  • Reacties 121
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

denk toch dat je iets verde moet lezen

zijn er genoeg die wat geplaatst hebben

inmiddels heb ik mijn box terug

3 weken weg geweest

waar van 8 dagen onderweg geweest door beroerde tnt post

box word nog wel warm

loopt niet meer vast op hd kanalen

moederboard is vervangen

gr cor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn DM800 ook opgestuurd aan Dream vanwege een ander probleem zij hebben hem op 24 July ontvangen maar ik heb hem nog niet terug. Ik belde Vrijdag en toen is mij verteld dat hij volgende week zou worden opgestuurd.

 

Ik vind de vertraging niet het aller ergste maar wel dat ze geen enkele mail hebben beantwoord sinds ze hem hebben ontvangen. Voor die tijd kreeg ik wel netjes antwoord.

 

Verder beloofden ze hem gelijk retour te sturen:

> take care for the repair at once and will send the box back to

> you as soon as possible.

> Normally we do this on the same day as we receive the box.

 

DM800, OpenPli, Visiosat G3D, Astra 19.2 + 23.5 + 28.2 + Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dream heeft zelf geen reserve onderdelen (moederbord) meer dus iedereen die op z'n DM800 wacht zal nog even geduld moeten hebben.

 

> I have to excuse me for the late response at first. I've checked > the status, unfortunately we have to wait for spare parts to

> repair the device. As soon as the parts are available we will

> send the box back to you tested and repaired as soon as possible.

 

DM800, OpenPli, Visiosat G3D, Astra 19.2 + 23.5 + 28.2 + Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DaveyNL
Ik vind de vertraging niet het aller ergste maar wel dat ze geen enkele mail hebben beantwoord sinds ze hem hebben ontvangen. Voor die tijd kreeg ik wel netjes antwoord.


Dat is omdat ze de mailtjes van hun DM8000-actie nog aan het lezen zijn, zijn dezelfde support medewerkers. Mijn vragen zijn ook al sinds 3 weken niet beantwoord.

Hoop voor jou dat je box wel in orde terugkomt, de mijne doet het nog steeds niet.....

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag antwoord gehad dat ze hem nog aan het testen zijn en dat ik een tracking nummer ontvang wanner hij terug onderweg is.

 

We wachten af.

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: nlrela
Dat is omdat ze de mailtjes van hun DM8000-actie nog aan het lezen zijn, zijn dezelfde support medewerkers.


Die mails kan je ook zien als ticket op hun systeem.

DM800, OpenPli, Visiosat G3D, Astra 19.2 + 23.5 + 28.2 + Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij allemaal standaard antwoorden van DMM:

 

sorry for the late response. Unfortunately I have to tell you that we are still checking the device. We do our best to solve the problem here as soon as possible.

Thank you in advance for your understanding.

 

 

Reeds bijna 5 weken weg!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jansen5554

Ik heb er nu een laptop-cooler onderstaan.Nauwelijks nog last van vastlopers.

DMM heeft behalve een ander moederbord,wat zeer lang duurt en niet altijd helpt,nog steeds geen goede oplossing.

Vergeet niet dat het zeer grote aantal DM800 bakken,die ter reparatie aangeboden worden en het tekort aan onderdelen,er de oorzaak van is dat je je bak erg lang kwijt bent.

Zolang er geen goede oplossing is, en de wachttijd voor reparatie zo lang is,hou ik de mijne thuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ochja.. hebben ze tenminste je adres en kunnen ze de oplossing rechtstreeks opsturen :P

 

Ik ben stiekem wel benieuwd of ze ergens iets gaan doen ter compensatie of whatever omdat je zolang zonder box zit.. terwijl je die net nieuw gekocht hebt.

 

(nee niet dat ik er op zit te wachten maar is toch wel een vorm van excuses)

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stond op het punt er 1 te bestellen, maar ik zie er maar vanaf. Ik vindt dat je voor zo'n prijs wel een goed werkend apparaat mag verwachten. Onvoorstelbaar dat ze ze op deze manier uitleveren. Ten eerste is het niet netjes van Dream en bovendien gooi je je naam te grabbel.

 

B17 confused

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: B17
Ik stond op het punt er 1 te bestellen, maar ik zie er maar vanaf. Ik vindt dat je voor zo'n prijs wel een goed werkend apparaat mag verwachten. Onvoorstelbaar dat ze ze op deze manier uitleveren. Ten eerste is het niet netjes van Dream en bovendien gooi je je naam te grabbel.

B17 confused


denk je zelf dat ze er blij mee zijn?

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook een DM800, en ook problemen met tune failed en vastlopers op HD. Heb ook een ticket aangemaakt. Na wat heen en weer gemail zullen ze mij een nieuwe crazy tuner sturen om te kijken of dit het probleem oplost.

Ik zal hem niet zo snel opsturen tot ze zeker weten dat ze het probleem op kunnen lossen.

 

we zullen zien. smile

 

HenIsa

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk je zelf dat ze er blij mee zijn?

 

Neen dat denk ik niet, maar als je iets op de markt brengt dan test je dat toch goed uit om dit soort dingen te voorkomen...lijkt mij.

 

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...