Ga naar inhoud


[800S] wie heeft zijn opgestuurde 800HD al terug van DMM


hub

Aanbevolen berichten

De DM800 zal gerust wel getest zijn, alleen had de fabrikant geen rekening gehouden met fabrikagefouten.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 121
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: hemertje
Origineel bericht van: B17
Ik stond op het punt er 1 te bestellen, maar ik zie er maar vanaf. Ik vindt dat je voor zo'n prijs wel een goed werkend apparaat mag verwachten. Onvoorstelbaar dat ze ze op deze manier uitleveren. Ten eerste is het niet netjes van Dream en bovendien gooi je je naam te grabbel.

B17 confused


denk je zelf dat ze er blij mee zijn?


Blij of niet, dit hadden ze natuurlijk wel kunnen voorkomen. Ik vind het ook erg slordig.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

En het slordigste van alles is, dat ze niet eens de moeite nemen om klachten te beantwoorden. Heb een niet 100% werkende box teruggekregen en direct een net mailtje gestuurd. Wacht nu al meer dan 2 weken op een antwoord ....

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Link naar reactie
Delen op andere sites

your device is still in checkup and testrun, that´s the reason why I

cannot tell you a concrete date for the finishing unfortunately. Please be

sure we do our best to send the box back to you as soon as possible.

You will receive an email with a tracking-no. when the box is being shipped

dit antwoord kreeg ik vandaag al drie weken weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DaveyNL
Er is hoop voor de DM800. smile

Ik kreeg vandaag een mailtje dat er iets per UPS onderweg is van Dream naar mijn huis. Dat zal vast geen 8000 zijn.

Dave


Ik heb ook een mailtje gehad van dm dat er iets onderweg is via UPS. ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment draait hij nog goed op een HD kanaal.

bijna 1.5 u al, normaal was hij al vastgelopen bij mij.

Hij wordt nu ook minder warm, voorheen werd ie echt gloeiend heet.

Volgens mij hebben ze de CPU vervangen. Op die van mijzelf zat een grote kras, door het toepassen van een koeler. Is nu niet meer te zien!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gizmo
Op dit moment draait hij nog goed op een HD kanaal.
bijna 1.5 u al, normaal was hij al vastgelopen bij mij.
Hij wordt nu ook minder warm, voorheen werd ie echt gloeiend heet.
Volgens mij hebben ze de CPU vervangen. Op die van mijzelf zat een grote kras, door het toepassen van een koeler. Is nu niet meer te zien!



Ik ben alvast blij dat ik nog wat gewacht heb om dat toestel aan te kopen ( heb de kathrein voorlopig ). Ik ga nu mss wat off-topic , maar heb een xbox 360 gehad , die ook veel last hadden van de hitte ( zeker de oudere toestellen, da zijn echte stofzuigers als ze effe aanstaan ). Het heeft een jaar perfect gewerkt en toen begon de miserie ,RROD ( de beruchte red ring off death ) wat dus veroorzaakt wordt door overtollige warmte ( ik heb m nog effe draaiende kunnen houden met de
). Ik hoop voor degene die zo'n drealbox hebben die gloeiend wordt en nog niet echt problemen heeft dat dit zo blijft, maar ik vrees er eerlijk gezegd voor .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

echt hoor,

een dergelijke sneer zoals jij "ook nog off topic" hier plaatst heeft niets met de materie te maken anders dan leedvermaak.

 

of heeft je bijdrage een diepere zin? (antwoord maar in gedachte)

 

wie heeft zijn opgestuurde dm 800 al terug van DMM is de vraag en het topic.

 

mijn vraag on topic zou zijn:

kan dat dan sneller?

 

Inzenden

postpakket

ontvangst + intekenen (rangeren van ingekomen wagons)

op analyse en of reparatie inplannen

ingeplande werkzaamheden verrichten

eventuele nacontrôle

Uittekenen en verpakken

verzenden

Postpakket

Ontvangst thuis.

 

zet zelf maar bij een bepaalde bezettingsgraad de dagen erbij.

 

natuurlijk vind ik het te lang.............

 

maar is het anders haalbaar?

 

cheers

 

Children Of The Sun

Dead Can Dance

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
echt hoor,
een dergelijke sneer zoals jij "ook nog off topic" hier plaatst heeft niets met de materie te maken anders dan leedvermaak.




Niks leedvermaak , had hem ook al besteld , maar na het lezen van het forum hier en elders heb ik maar besloten om er nog even mee te wachten .

Met het hier boven geposte voorbeeld wil ik alleen maar aanhalen dat overtollige warmte ontwikkeling en electronica niet samengaan ( en het dan nog in zo'n klein bakske stoppen) .
Het lange wachten op de retour van je defecte box komt wellicht dat dream er ook niet direct een antwoord op heeft of had ( het is tenslotte een redelijk nieuw toestel , pas op de markt , dan kun je zeker kinderziektes verwachten ).

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...