Gast Pingu Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Heren dm800 bezitters, Zit en beetje met mijn handen in het haar. Ik krijg met geen mogelijkheid pli jade op mijn dm800. Via stop mode na 24.22% error. Zelfde met Gemini 3.7. Pli Iolite en origineel dream doet het wel gewoon. Serieel met dream up met lan ingeschakeld blijft hij op checksum hangen. Met netwerk uit gaat het uploaden goed (+/- 1uur) daarna flash error na +/- 25%. Wie weet er raad. Gr.
John van Dreumel Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Misschien een vreemde reactie maar ik ga er even gemakshalve van uit dat de uitgepakte image niet corrupt is. Na jouw bericht nogmaals gelezen te hebben zou dat dan ook bij de gemini image zijn. Dat geloof ik eigenlijk ook niet. Voor alle zekerheid toch nogmaals de image downloaden en vervolgens uitpakken en via de webinterface of via dreamup plaatsen. Een andere oorzaak kan ik niet bedenken. Of dan zou het een puur hardwareprobleem van de box moeten zijn maar ook dat kan ik volgen. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Gast Pingu Geplaatst: 10 augustus 2008 Geplaatst: 10 augustus 2008 Net weer gedownload. Lukt echt niet. Iolite lukt wel. Het vreemde is dat ik ook geen voortgang meer zie maar alleen als hij klaar is.
ranico Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 Ik heb zojuist PIL jade dit weekend geinstalleerd op een nieuwe DM800. Ik heb wel de webinterface gebruikt (niet serieel). Het flashen, (het kopieren) duurt dan maar een paar minuten. Ik had wel een soort boot probleem, maar een paar resets (power plug in en out), ging deze toch verder. Probeer eens te flashen via de webinterface. DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)Synology DS214+
Gast Pingu Geplaatst: 11 augustus 2008 Geplaatst: 11 augustus 2008 Via webinterface al meerdere malen geprobeerd. Heb origineel DMM image er ingezet dit gaat prima. Ook Pli Iolite geen probleem. Op een duits forum kom ik een zelfde probleem tegen. Het schijnt te maken te heben met de loader die in de firmware zit. Bij Iolite is dit 60 maar bij jade en Gemini 3.7 is dit 61. Alle images met 61 kan ik niet flashen. HELP!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen