W3ird_N3rd Geplaatst: 15 augustus 2008 Delen Geplaatst: 15 augustus 2008 Origineel bericht van: Elwin van Gestel Als ik het goed begrijp zijn er nu dus ook twee verschillende Sat4all-fora in werking? Er wordt namelijk ook op het testforum gereageerd... Heb je die posts ook echt gelezen? Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Duwgati Geplaatst: 15 augustus 2008 Delen Geplaatst: 15 augustus 2008 Het testforum is om te testen. Als je zinvolle bijdragen hebt, post ze dan op zijn minst ook hier, want dit wordt bij de definitieve overgang allemaal de basis voor het nieuwe board. Intussen wel gewoon het testboard bezoeken en er zo uitgebreid mogelijk spelen met de mogelijkheden. Alleen zo krijgen we een indruk of alles werkt en stabiel is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elwin Geplaatst: 15 augustus 2008 Delen Geplaatst: 15 augustus 2008 Origineel bericht van: W3ird_N3rd Origineel bericht van: Elwin van Gestel Als ik het goed begrijp zijn er nu dus ook twee verschillende Sat4all-fora in werking? Er wordt namelijk ook op het testforum gereageerd... Heb je die posts ook echt gelezen? Ja, die heb ik gelezen, in het topic 'New Style' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DreamboxFreak Geplaatst: 15 augustus 2008 Delen Geplaatst: 15 augustus 2008 @ Ron, Duwgati en Ronaldd (en de andere achter de schermen): prachtig gedaan! Er werd opnieuw voor een stabiele 'motor' gekozen (vBulletin), database kan blijkbaar netjes worden geconverteerd (was dit een standaard Infopop/UBB.Threads to vBulletin scriptje?) Qua grafiek: ziet er gelikt uit! Proficiat mannen!! Doe zo verder, want stilstaan is achteruitgaan SAT: momenteel niets meer 😞 Kabel: Telenet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ron Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2008 Dat was niet zomaar een scriptje. De convertor van vbulletin was niet compleet en kon zoals hun hem aanbieden absoluut niet gebruikt worden. Ronaldd is daar lange tijd mee bezig geweest. Ron Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greatone Geplaatst: 15 augustus 2008 Delen Geplaatst: 15 augustus 2008 Wat mij ook opvalt is dat ik op de nieuwe site weer mijn "oude naam" terug heb, namelijk Lunatic1978, terwijl ik hier de gebruikersnaam "Greatone" heb. En ook de uitroepteken achter Sat4all Core Member ! is weg * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 * Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ron Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2008 De test is hiermee voorlopig beeindigd. Bedankt voor jullie reacties. Voorlopig zie ik het zelf nog even niet zitten om over te stappen omdat Vbulletin toch nog een aantal flinke nadelen heeft ten opzichte van UBB die eerst opgelost moeten worden. Ron Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Duwgati Geplaatst: 15 augustus 2008 Delen Geplaatst: 15 augustus 2008 FF lezen Sjaak. Hij schrijft toch Citaat: De test is hiermee voorlopig beeindigd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cookie monster Geplaatst: 15 augustus 2008 Delen Geplaatst: 15 augustus 2008 En ik wou er mijn schotel nog verkopen: http://www.xelca.nl/images/dynamic/articles/schotel.JPG Da's ni'schoon Ik ben benieuwd wat het volgende forum lay out zou worden ?!?! Jammer dat je sommige threads van het vorige niet meer kunt lezen , voor de rest heb ik met dit lay out geen probleem C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Duwgati Geplaatst: 15 augustus 2008 Delen Geplaatst: 15 augustus 2008 Aan de layout zal waarschijnlijk weinig tot niets veranderd worden. Zoals je kunt lezen variëren de meningen zodanig dat wel duidelijk is dat je het nooit iedereen 100% naar de zin kunt maken. Dat wordt dus wennen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tippy Geplaatst: 15 augustus 2008 Delen Geplaatst: 15 augustus 2008 Weer wat geleerd. Bedankt voor de heldere uitleg Sjattuh. Een leuke toevoeging. Xtrend 10000 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast AlanS Geplaatst: 15 augustus 2008 Delen Geplaatst: 15 augustus 2008 Citaat: Zoals je kunt lezen variëren de meningen zodanig dat wel duidelijk is dat je het nooit iedereen 100% naar de zin kunt maken. Duwgati, zo makkelijk kom je niet van me af Als je gaat tellen dan merk je dat een overgrote meerderheid de oude layout fijner vindt. Maar laat het eerst maar eens perfect werken want een kleurtje veranderen is het probleem niet lijkt mij. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koen B Geplaatst: 15 augustus 2008 Delen Geplaatst: 15 augustus 2008 Ook ik vind de huidige lay-out beter, maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik snel wende aan de huidige lay-out, die trouwens ook nog niet zo lang geleden geïntroduceerd is, hoogstens een paar maanden geleden, denk ik. Ik vind de nieuwe lay-out niet echt lelijk (wel, zoals anderen al hebben gezegd, wat onpersoonlijker, iets minder uniek) en ik veronderstel dat ik er wel weer aan zal wennen. Veel vernieuwingen zijn veel erger dan dit. VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alx Geplaatst: 16 augustus 2008 Delen Geplaatst: 16 augustus 2008 Misschien ligt het wel aan m'n instellingen, maar ik vond dat tijdens lezen van postings, de al gelezen postings niet waren gemarkeerd met een andere kleur o.d. Daardoor wist ik vaak niet waar ik gebleven was. Is daar iets in mogelijk?? Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ron Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2008 Dan heb je gewoon niet goed opgelet, want het verschil tussen blauw en rood was erg duidelijk te zien. Ron Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen