Ga naar inhoud


Sat4all "new style"


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het testforum is om te testen.

Als je zinvolle bijdragen hebt, post ze dan op zijn minst ook hier, want dit wordt bij de definitieve overgang allemaal de basis voor het nieuwe board.

Intussen wel gewoon het testboard bezoeken en er zo uitgebreid mogelijk spelen met de mogelijkheden. Alleen zo krijgen we een indruk of alles werkt en stabiel is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ron, Duwgati en Ronaldd (en de andere achter de schermen): prachtig gedaan!

 

Er werd opnieuw voor een stabiele 'motor' gekozen (vBulletin), database kan blijkbaar netjes worden geconverteerd (was dit een standaard Infopop/UBB.Threads to vBulletin scriptje?)

 

Qua grafiek: ziet er gelikt uit!

 

Proficiat mannen!! Doe zo verder, want stilstaan is achteruitgaan wink

SAT: momenteel niets meer 😞

Kabel: Telenet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij ook opvalt is dat ik op de nieuwe site weer mijn "oude naam" terug heb, namelijk Lunatic1978, terwijl ik hier de gebruikersnaam "Greatone" heb.

 

En ook de uitroepteken achter Sat4all Core Member ! is weg frown

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

De test is hiermee voorlopig beeindigd. Bedankt voor jullie reacties. Voorlopig zie ik het zelf nog even niet zitten om over te stappen omdat Vbulletin toch nog een aantal flinke nadelen heeft ten opzichte van UBB die eerst opgelost moeten worden.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik wou er mijn schotel nog verkopen:

http://www.xelca.nl/images/dynamic/articles/schotel.JPG blush

 

Da's ni'schoon wink

 

Ik ben benieuwd wat het volgende forum lay out zou worden ?!?!

Jammer dat je sommige threads van het vorige niet meer kunt lezen ,

voor de rest heb ik met dit lay out geen probleem smile

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Zoals je kunt lezen variëren de meningen zodanig dat wel duidelijk is dat je het nooit iedereen 100% naar de zin kunt maken.

 

Duwgati, zo makkelijk kom je niet van me af laugh

 

Als je gaat tellen dan merk je dat een overgrote meerderheid de oude layout fijner vindt. Maar laat het eerst maar eens perfect werken want een kleurtje veranderen is het probleem niet lijkt mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik vind de huidige lay-out beter, maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik snel wende aan de huidige lay-out, die trouwens ook nog niet zo lang geleden geïntroduceerd is, hoogstens een paar maanden geleden, denk ik.

 

Ik vind de nieuwe lay-out niet echt lelijk (wel, zoals anderen al hebben gezegd, wat onpersoonlijker, iets minder uniek) en ik veronderstel dat ik er wel weer aan zal wennen. Veel vernieuwingen zijn veel erger dan dit. :D

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien ligt het wel aan m'n instellingen, maar ik vond dat tijdens lezen van postings, de al gelezen postings niet waren gemarkeerd met een andere kleur o.d. Daardoor wist ik vaak niet waar ik gebleven was. Is daar iets in mogelijk??

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...