Ga naar inhoud


Sat4all "new style"


Ron

Aanbevolen berichten

Ik ben geen techneut dus kan over de techniek niks zeggen.

Het "nieuwe "design" vind ik herkenbaar van andere fora maar daar is niks mis mee.

Ik vind het vooral erg vriendelijk ogen.

Mijn zegen heeft het.

 

Mvrgr

Flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het uiterlijk van het forum doet inderdaad heel erg denken aan PHPBB fora... afgelopen week heb ik zelf een update gedaan van een forum van versie 2 naar de nieuwste versie3...

Wanneer komt dit in de lucht?

Prima werk!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: minplus
Verklaart dit misschien?: Te lelijk om knap te zijn! :D
http://nl.youtube.com/watch?v=WmtdcluJDn8 wink

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom, tonskidutch.

Je laatste bezoek: 1 januari 1970 om 01:00

Privéberichten: 0 Ongelezen, Totaal 80.

 

dat ik toen al lid was, moet beslist mijn pa hebben verwezenlijkt

had hij me met vooruitziende blik al lid gemaakt op m'n 8e

 

komt de database ? dan ook voor uitwisselen van bestanden ter beschikking?

 

een fijn instrument, maar ook wel bezwaarlijk mbt wat men er plaatst

 

cheers

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet er vreselijk aan wennen, ik ben echt verknocht aan de huidige layout. Bovendien lijkt de layout nu op die van al die rommelboards op het internet, met de huidige layout onderscheidt sat4all zich.

 

Maar het zal technisch gezien wel een verbetering zijn, toch?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik heel eerlijk mag zijn, vind ik de huidige layout mooier, vrolijker. Vind de nieuwe/test layout weinig kleur hebben, niet echt vrolijk en wat sfeerloos. De sfeer van de huidige layout is meer uitnodigend.

 

Maar wat meer kleur toepassen en je hebt een hele mooie forum, want voor de rest ziet hij er keurig uit!

 

Maar dat is uiteraard mijn mening blush

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
LOL, de bericht en forumlijst achtergrondkleuren zijn identiek met deze site.

 

Dat zou best zo kunnen zijn Ron, maar als ik hier de "nieuwe", in een nieuwe window,

open over de "oude" Dan oogt het in ieder geval lichter en sterieler...of het ligt aan mijn monitor.....

Kan ook zijn doordat het zo strak oogt...dat het lichter lijkt,

efin ik meld slechts mijn bevindingen....daar werd naar gevraagt toch ??? whistle

Groetuhhh...Omanski.

--------------------

 

 

CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium

Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat schoteltje linksboven en de golvende tekst Sat4all is eigenlijk een soort logo of handelsmerk van dit forum

net zoals de draaideur met borstels dat is van de Hema.

Het leeft meer, het nieuwe forum is meer statisch.

Toch wil ik laten weten dat ik het waardeer dat jullie alle tijd en moeite nemen om dit allemaal te doen.

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tippy
maar wat is 'rep kracht' eigenlijk?


repkracht is hoeveel 'rep' je iemand geeft (of in mindering brengt wanneer ook deze optie wordt gebruikt) wanneer je zijn of haar post positief of negatief beoordeelt.

Iemand heeft bijvoorbeeld 100 reputatie wat hem 10 repkracht geeft. Als hij dan iemand anders met 200 reputatie beloont voor zijn hulp/post zal de rep van de 2e persoon met 10 vermeerderd worden en uitkomen op 210. (deze getallen zijn puur bedoelt als voorbeeld en moeten niet gebruikt worden in de realiteit)

Nou wat is het voordeel van reputatie?
Met Vbull boards kun je dingen af laten hangen van iemands rep. Bijvoorbeeld de titles onder je naam kan men laten afhangen van rep, of combinaties.

Bij 0 rep en 200 posts title = Frequent Poster
Bij 100 rep en 200 posts title = Valued Frequent Poster
etc.

Daarnaast zijn er nog voordelen als speciale kleurtjes, priveleges (zoals bij een bepaalde registratie tijd, aantal posts en reputatie wordt je PM inbox groter, of je mag een eigen avatar toevoegen ipv de standaard beschikbare, je signature length gaat omhoog etc.).

Rep kan een leuke toevoeging zijn om mensen die echt behulpzaam zijn eruit te laten springen. Veel hangt af van hoe de Admins het instellen en wensen te gebruiken.

Het komt er eigenlijk op neer dat je allerlei 'user groups' aanmaakt. En bij het voldoen aan bepaalde criteria 'promote' je naar een 'hogere' groep wat weer voordelen met zich mee kan brengen. Zo kun je bijvoorbeeld bepaalde forums 'onzichtbaar' maken voor mensen die niet minimaal in een bepaalde 'user group' zitten. Op deze manier kun je de wat volwassenere mensen schiften van de mensen die soms worden verwijderd wink

(Titles zijn overigens ook in te stellen alleen gebaseerd op het aantal posts - so have no fear sat4all addicts :P)

Als ik m.b.t. hierop alvast uit eigen ervaring wat 'tips' mag geven:

1. Geef users niet de mogelijkheid tot neg repping. Laat ze alleen maar de button voor 'report bad post to mod' gebruiken geef mods de neg rep power. (Je kan in de Admin panel rep en rep power onafhankelijk van elkaar instellen per user, en user group). Admins kunnen natuurlijk rep gewoon instellen in de Admin panel. De reden hiervoor is dat als er een groep 'samenspant' tegen 1 persoon kan dit iemands rep geheel kapot maken.

2. Maak het aantal keer dat iemand kan reppen per dag beperkt en stel een aantal x per dag, week, maand in dat iemand dezelfde persoon kan reppen. (Ik geloof dat er een check is die zegt 'je moet eerst 5 andere mensen reputatie geven voordat je deze persoon weer kan reppen') De reden hiervoor is om te voorkomen dat mensen heen en weer gaan reppen om bepaalde priveleges te behalen.

Nu moet ik zeggen dat ik op een (erg haatdragend) game forum met dit board gewerkt heb. Ik hoop dat het leuker zal zijn op dit forum m.b.t. het gedrag naar elkaar toe.

Persoonlijk vond ik rep een leuke toevoeging. Maar alles hangt af van hoe men (en of men) het wil gebruiken. De mogelijkheden zijn vrij uitgebreid.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...