Ga naar inhoud


Overstap adsl met telco-telco - wanneer telefoon?


Oldereast

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Gekkenhuis

Maar heb je de papieren voor telefonie al binnen met daarop je inlog en wachtwoord van sip?


Ja, die heb ik eergisteren gekregen. Ik kan nu niet meer bellen omdat Hetnet de experiabox offline heeft gezet. Daardoor is de VOIP ook weg. Ik moest dus nu wel overstappen op het Telfort modem, die deed het overigens direct maar ik kan m'n telefoon nu niet aanmelden.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Oldereast
Ik heb vandaag de overstap gemaakt van Het Net naar Telfort. Het internet deed het direct maar de telefoon doet het nog niet. Weet iemand hoe lang dit gaat duren? Ik had internet plus bellen dus ik had al VOIP.



Ik had Internetplus bellen van Planet (ook KPN) en gisteren overgestapt naar Telfort. Het internet deed het na een uurtje weer, het telefoongedeelte ging vandaag werken. Dus het kan vrij snel gaan.

Xtrend 10000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tippy
Ik had Internetplus bellen van Planet (ook KPN) en gisteren overgestapt naar Telfort. Het internet deed het na een uurtje weer, het telefoongedeelte ging vandaag werken. Dus het kan vrij snel gaan.


Heb je gekozen voor nummerbehoud of heb je een nieuw nummer gekregen?

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je groot gelijk in over die 19€ ! Maar goed, wij hebben de phone nodig en de helpdesk zei dat het de 20e zou werken en ze hebben woord gehouden, hij doet het weer :-) Na 1 maand heb ik die 19 euro er ook weer uit dus dat is niet zo'n groot probleem.

Afgezien van die phone is een en ander vlot verlopen, nu maar hopen dat dit met de rekeningen ook gebeurt.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks smile

 

Mijn snelheid is ongeveer hetzelfde en ik zit ook op een oude centrale. Bovendien zit ik er zo'n 3 kilometer vanaf.

 

Kreeg vandaag overigens een brief van Hetnet waarin wordt gezegd dat ik de experiabox moet terugsturen dus ik heb er niet zolang plezier van, ze willen zelfs de splitter terug haha.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...