Ga naar inhoud


[all]Settings 17-8 van Joske


settings joske

Aanbevolen berichten

Het werd weer eens tijd om de lijsten bij te werken.

En dat heb ik dus ook gedaan.

De lijsten staan op hackweb

 

Helaas heb ik de vorige keer het niet voor elkaar gekregen om ze ook via de downloadoptie van pli en gemini beschikbaar te stellen.

Ook op dit moment zijn de lijsten alleen via mijn website te downloaden, maar ik zal proberen om ze alsnog via de downloadoptie beschikbaar te stellen.

 

Ik ben nog op zoek naar wat hulp.

Ik zoek hulp om de zenders per land bij te werken.

Dus wie veel weet over de zenders van een bepaald land kan me helpen door het boeket van dat land bij te werken en mij de aangepaste lijst door te sturen via de emaillink op mijn website.

 

 

 

Groeten, Joske

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: M_Z

Helaas zijn deze settings nog niet bruikbaar voor Enigma2 gebruikers.


Joske,

Je gebruikt een satellites.xml welke niet geschikt is voor HD zenders. Heb je dat bewust gedaan of heb je nog niet de beschikking over een HD box?

Misschien moeten we de krachten bundelen om tot mooie lijsten te komen?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M_Z, hartelijk bedankt voor het omzetten van de lijsten.

 

@henksat,ik heb inderdaad nog geen hd box en of tv maar ik heb de vorige keer gebruik gemaakt van een aangepaste xml, maar kreeg van diverse mensen te horen dat het geen effect had op de 800.

Bovendien was het een xml waarbij 0,8/(bij mij 1) west en 5/(bij mij 4,8) oost weer zorgde voor problemen.Ten derde was die nieuwe xml een stuk groter waardoor mensen met weinig geheugen op hun dreambox in de problemen komen.

Ik zou dus graag een xml hebben die al die problemen oplost, dan kan ik die de volgende keer gebruiken.

 

Wat betreft jou voorstel om samen te werken: graag

 

Groeten, Joske

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: settings joske
Bovendien was het een xml waarbij 0,8/(bij mij 1) west en 5/(bij mij 4,8) oost weer zorgde voor problemen.Ten derde was die nieuwe xml een stuk groter waardoor mensen met weinig geheugen op hun dreambox in de problemen komen.
Ik zou dus graag een xml hebben die al die problemen oplost, dan kan ik die de volgende keer gebruiken.

Wat betreft jou voorstel om samen te werken: graag


Joske, voorstel:

Als we standaard Thor op 0.8 West, Sirius op 4.8 Oost aanhouden, hebben we hierin in ieder geval overeenstemming.
De sat.xml die wij grabben is wereldwijd, inderdaad erg groot voor ons. Ik zal vanmiddag onze laatste sat.xml hier posten, ingekort van 45 Oost t/m 45 West, zou dat voldoende zijn?

Oh ja, die xml is geschikt voor E1, E2 en HD boxen dus volledig compatible met alle boxen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...