antonlamers Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 Hoi, Ik heb zojuist de dreambox 7025+ aangeschaft, nu lees ik overal dat ik de image moet veranderen. Ik heb ronaldd gedownload, echter hoe zet ik dat erop? Ik lees op de site van dreambox dat dat met dreamup moet gebeuren. Echter er staat ook dat je de com kabel aan moet sluiten. Ik heb wel LAN aangesloten op de dreambox, maar geen com kabel. Kan ik nu de image niet installeren? Anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
Tonskidutch Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 antonlamers je hebt niet heel veel gelezen, want op dezelfde site van dreambox staat ook de flash methode per ip-adres. geeft niet, je zult het nog wel leren. is je dreambox per DHCP in je netwerk, dan kun je de boot **stop** methode doen dus dreambox uit knopje ingedrukt houden stroom aanzetten (aandachtig het LCD display bekijken) zodra de boot **stop** komt knopje loslaten dan aan de pc gaan en het ip adres in de webbrowser intypen, zonder www daar kun je firmware upgrade kiezen en dus het ronaldd image. indien je niet het per DHCP aan de dreambox gegeven ip adres kent, moet je eerst eens gewoon booten en contact maken met de dreambox en per afstandbediening in de netwerkinstellingen even dat ip adres zoeken en opschrijven. cheers Axel F ( 2016 composers cut) Harold Faltermeyer
antonlamers Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2008 Hoi, gelukt bedankt voor je uitleg. anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
Tonskidutch Geplaatst: 18 augustus 2008 Geplaatst: 18 augustus 2008 fijn.. voor je laat ook als een der eerste zaken die je doet, een software update doen. menu applicaties en spelletjes softwareupdate cheers Axel F ( 2016 composers cut) Harold Faltermeyer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen