Ga naar inhoud


Mijn muis stribbelt tegen


Alfons Verbiest

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Mijn vrouw en ik hebben beiden een Acer laptop met draadloos internet. Als we er een keer gelijktijdig op bezig zijn, werkt van een van de twee de muis nauwelijks meer. Tenminste als de ander ook met de muis aan het schuiven is.

 

Ook de muizen zijn draadloos. Een van de twee vervangen door die van een ander merk geeft ook geen soelaas. Verder van elkaar vandaan gaan zitten wel.

 

Maar we zitten aan dezelfde tafel (scheelt 1 meter). Weet iemand een oplossing of truc om dit goed te krijgen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zoals WammesWaggel al vermelde; Je muizen zitten op hetzelfde radio kanaal.

 

Wat je kan doen is 1 van de laptops ver weg van de andere zetten en dan deze muis naar een nieuw kanaal laten zoeken. Vaak zit er een heel klein knopje onder je muisje (of zelfs een gaatje waar je met een naaldje in moet prikken). Anders eens kijken of de drivers op de CD die je bij de muizen hebt gekregen de mogelijkheid heeft het kanaal in te stellen.

 

Om wat voor een muizen gaat het?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga dat van de week eens proberen.

 

Ik heb een Trust MI-7570K. Mijn vrouw ook, maar die is overgegaan - vanwege deze problemen - naar mijn oude muis. Dat is een Logitech. Ik zie er verder geen typenummer op.

 

Ik heb de drivers op de CD ROM niet gebruikt. Hij werkte onder Vista gelijk goed, maar dat was toen mijn vrouw en ik nog niet gelijktijdig bezig waren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...